abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76075256
En mensen die er hun mening op baseren.

Klacht: lijkt me duidelijk.

Discuss.

[ Bericht 51% gewijzigd door Aethereal op 26-12-2009 13:58:29 ]
Play hard, go pro.
pi_76075272
Fail

/care
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_76075323
Met op nummer 1 dit jaar, een nummer dat nog noooooit op de eerste plek heeft gestaan!!!!

Oh wacht..
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_76075327
Wat wil je erover discussen dan? Het enige wat jij schijnbaar luistert is trance en andere vormen van geluid die de naam "muziek" niet mogen dragen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_76075336
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef 3keernix het volgende:
Fail

/care
Een reactie die toegepast zou kunnen worden op 95% van de KLB topics inderdaad.
Play hard, go pro.
pi_76075342
Terechte klacht.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:48:06 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76075354
goede OP.

Goed onderbouwd ook.
Laffe huichelaar
pi_76075363
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef Inverted_World het volgende:
Wat wil je erover discussen dan? Het enige wat jij schijnbaar luistert is trance en andere vormen van geluid die de naam "muziek" niet mogen dragen.
Juist, want jij vindt het niet leuk, dus is het geen muziek.

Play hard, go pro.
pi_76075368
Ik vind die reacties van het publiek die ze voorlezen zo ergelijk. "Nou Bep en ik hebben weer een leuke kerstdag achter de rug. Straks gaan we lekker wandelen met de hond en daarna weer lekker genieten van de top 2000. Ieder jaar weer een hoogtepunt voor het hele gezin"
pi_76075375
Top 2000 is kut. Lekker luisteren naar artiesten die net dood zijn, want om een of andere reden willen mensen die dan ineens graag horen
pi_76075410
Verder vind ik het trouwens wel leuk om te luisteren... jammer alleen dat er zoveel bagger tussen staat.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:50:09 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76075415
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Een reactie die toegepast zou kunnen worden op 95% van de KLB topics inderdaad.
En die wat mij betreft op elk topic toegepast zou mogen worden waarvan de OP uit 4 woorden bestaat.
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:50:45 #13
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_76075438
een attentiespanne van 3 maanden hebben
I follow you......but not on Twitter
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:51:29 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_76075460
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Wanneer het enkel uit de pc komt, en er geen vorm van muziek meer bij komt kijken, alleen elektronisch geproduceerde beats, is het ook geen muziek meer.
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:51:38 #15
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76075469
Is zanger Rinus al gedraaid?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_76075497
Veel te blij gedoe idd die top 2000.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:52:34 #17
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_76075499
Ai, helemaal vergeten.
Nu staat het aan. Bedankt
pi_76075513
Zo kensersad he die lijst, met allemaal bende van 40 jaar geleden.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:53:15 #19
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_76075519
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:52 schreef gnilrednoz het volgende:
Veel te blij gedoe idd die top 2000.
Liever het glazen huis?
Giel "Attention Whore" Beelen
pi_76075559
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:48 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niet veel heb met reason/fruityloops etc. Omdat je er geen muzikale kennis voor nodig hebt het is puur experimenteren en hoe langer je dat volhoudt des te eerder maakt je computer er een keer wat van. Er is niets bijzonders aan, of heb jij een plaat waarvan je sowieso al vind dat het verreweg beter is dan een album van Pink Floyd? Dan zou ik er wel eens naar willen luisteren
pi_76075681
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niet veel heb met reason/fruityloops etc. Omdat je er geen muzikale kennis voor nodig hebt het is puur experimenteren en hoe langer je dat volhoudt des te eerder maakt je computer er een keer wat van. Er is niets bijzonders aan, of heb jij een plaat waarvan je sowieso al vind dat het verreweg beter is dan een album van Pink Floyd? Dan zou ik er wel eens naar willen luisteren
Het gaat er mij eigenlijk niet zozeer om de muziek die in de lijst staat, maar meer om het feit dat sommige mensen uitspraken doen als "Dit liedje staat #15 in de Top 2000, dus is het nummer beter dan #219". Ik zal de OP wel even verduidelijken dan.
Play hard, go pro.
pi_76075717
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat noem je dus oefenen. Werkt net zo als met een gitaar.
pi_76075731
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Het gaat er mij eigenlijk niet zozeer om de muziek die in de lijst staat, maar meer om het feit dat sommige mensen uitspraken doen als "Dit liedje staat #15 in de Top 2000, dus is het nummer beter dan #219". Ik zal de OP wel even verduidelijken dan.
Dat soort mensen ben ik nog nooit tegengekomen.
pi_76075785
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Op dat gebied moet ik zeggen dat ik persoonlijk vind dat geen één nummer in de top 10 daadwerkelijk terecht op die plaatst zou moeten staan. Ik zou het niet erg vinden als Wish You were here van pink floyd bleef staan al is het misschien niet top 10 waardig, maar de rest verdient naar mijn mening écht geen plekje in de top 10.

Sowieso is het nadeel dat veel mensen die uberhaupt stemmen op de top 2000 niet meer muzikale kennis hebben dan de 40 nummers die ze kennen van "the best of the sixties".

Dan krijg je dus zo'n top 10. Dat is jammer. Maar daar is weinig aan te doen.

Tenzij we met fok volgend jaar een actie zouden starten zoals met "killing in the name of" in de UK, om die top 10 eens ontzettend te laten veranderen. Ik zou voor zijn.
pi_76075816
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Op dat gebied moet ik zeggen dat ik persoonlijk vind dat geen één nummer in de top 10 daadwerkelijk terecht op die plaatst zou moeten staan. Ik zou het niet erg vinden als Wish You were here van pink floyd bleef staan al is het misschien niet top 10 waardig, maar de rest verdient naar mijn mening écht geen plekje in de top 10.

Sowieso is het nadeel dat veel mensen die uberhaupt stemmen op de top 2000 niet meer muzikale kennis hebben dan de 40 nummers die ze kennen van "the best of the sixties".

Dan krijg je dus zo'n top 10. Dat is jammer.
Dat was dan ook de klacht, heb de OP even aangepast. Misschien dat een moderator even de TT wil veranderen?
Play hard, go pro.
pi_76075921
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:58 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Dat noem je dus oefenen. Werkt net zo als met een gitaar.
Oefenen door middel van alle opties te gebruiken die een stukje software je biedt? Of oefenen met het spelen van akkoorden zodat je je ideeën kunt uitwerken? Ik vind het een redelijk verschil, het geluid wat je uit een gitaar, piano, viool of harp produceert ligt puur aan wat jij er mee doet. Met iets als Reason begin je al met geluiden waar je enkel aan wat knoppen hoeft te draaien op het goed te laten klinken, puur software matig, ik vind daar niets bijzonder aan. Als jij een ontzettend ingewikkeld stuk componeert in Reason en dan denk ik niet direct aan trance/dance etc. Dan vind ik het pas knap als je het ook live kan spelen. En dan bedoel ik dus niet door af en toe aan een paar knopjes te draaien van je midi-controller.
pi_76076019
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Oefenen door middel van alle opties te gebruiken die een stukje software je biedt? Of oefenen met het spelen van akkoorden zodat je je ideeën kunt uitwerken? Ik vind het een redelijk verschil, het geluid wat je uit een gitaar, piano, viool of harp produceert ligt puur aan wat jij er mee doet. Met iets als Reason begin je al met geluiden waar je enkel aan wat knoppen hoeft te draaien op het goed te laten klinken, puur software matig, ik vind daar niets bijzonder aan. Als jij een ontzettend ingewikkeld stuk componeert in Reason en dan denk ik niet direct aan trance/dance etc. Dan vind ik het pas knap als je het ook live kan spelen. En dan bedoel ik dus niet door af en toe aan een paar knopjes te draaien van je midi-controller.
Nou weet ik niet precies hoe de muziek die ik luister gemaakt wordt, maar bij sommige tracks zit ook bijvoorbeeld een piano in, alleen dan geen echte. Ik vind het alleen een beetje simpel om te zeggen dat het produceren van trance "gewoon wat aan knopjes draaien is".
Play hard, go pro.
pi_76076155
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:06 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Nou weet ik niet precies hoe de muziek die ik luister gemaakt wordt, maar bij sommige tracks zit ook bijvoorbeeld een piano in, alleen dan geen echte. Ik vind het alleen een beetje simpel om te zeggen dat het produceren van trance "gewoon wat aan knopjes draaien is".
Er worden ook dingen ingespeeld hoor, op midi-keyboard e.d. maar ik heb nog nooit een echt ingewikkelde trance/dance of minimal plaat bijvoorbeeld gehoord, en ik was er vroeger erg in geïnteresseerd, dat soort muziek, nu luister ik er nooit mee naar.

Ik zal vanaf nu trouwens meer on-topic reageren het gaat tenslotte over de top 2000.

Wat opzich jammer is is een fok actie om dat nummer van queen van de troon te stoten waarschijnlijk een enorme faal actie gaat worden, of dat zometeen de venga boys op één staan .
pi_76076167
"Dankzij de swingende muziek van de Top 2000 houden we het tempo er goed in! Helemaal toppiejoppie". NEKSCHOT :(
pi_76076240
Top2000 is best vermakelijk moet ik zeggen. Die reacties van de luisteraars zijn altijd hilarisch
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_76076263
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:10 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Er worden ook dingen ingespeeld hoor, op midi-keyboard e.d. maar ik heb nog nooit een echt ingewikkelde trance/dance of minimal plaat bijvoorbeeld gehoord, en ik was er vroeger erg in geïnteresseerd, dat soort muziek, nu luister ik er nooit mee naar.
Toch jammer, want sommige tracks zitten wel ingewikkeld in elkaar.

Anyway, nu weer ontopic.
Play hard, go pro.
pi_76076330
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef afcajos het volgende:
Top2000 is best vermakelijk moet ik zeggen. Die reacties van de luisteraars zijn altijd hilarisch
Inderdaad, ik vind eigenlijk alles, behalve de top 100 interessant, dat is toch vrijwel hetzelfde als elk jaar en die platen worden al grijs gedraait tussen de 100-2000 zitten er echt juweeltjes tussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')