Dit topic was vanaf het begin al een IBTL-topic. Nu is het alleen maar wachten op het slotje.quote:
Flikker toch op met je IBTL-topic. Een potentieel goed topic hoeft geen goede OP te hebben. Gasten als jij verneuken elk topic dat maar een beetje slecht is opgesteld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit topic was vanaf het begin al een IBTL-topic. Nu is het alleen maar wachten op het slotje.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker toch op met je IBTL-topic. Een potentieel goed topic hoeft geen goede OP te hebben. Gasten als jij verneuken elk topic dat maar een beetje slecht is opgesteld.
Gast, klik op de link in het OP. Dit is toch maar een lemming.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Flikker toch op met je IBTL-topic. Een potentieel goed topic hoeft geen goede OP te hebben. Gasten als jij verneuken elk topic dat maar een beetje slecht is opgesteld.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef o.us het volgende:
Deze lemming is volgens mij genoeg volgebaggerd.
Nu!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt er nou een slotje op deze lemming?!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef Xandrar het volgende:
Ik twijfel of ik nog wel IBTL kan posten.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt er nou een slotje op deze lemming?!
Faal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |