quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef right_turn het volgende:
Ik ken haar nu bijna een jaar en zij is degene met wie ik verder wil.
Na gisteren wil ze me nooit meer zien.
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging. Ik heb mezelf nooit uitgeschreven en af en toe reageer ik wel eens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef marcodej het volgende:
Waarom heb je de pagina van Relatieplanet openstaan?
Waarom keek je op Relatieplanet als je al een vriendin hebt waarmee je 'verder wil' ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat ik daarop keek voordat ik naar het toilet ging. Ik heb mezelf nooit uitgeschreven en af en toe reageer ik wel eens.
Ben je niet een woord vergeten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef ynuhh het volgende:
Dat is niet zo slim ts. Ik zou het ook waarderen wanneer ik zie dat mijn vriend op die website bezig is.
Waardeert je vriend het wel dat je op deze website bezig bent?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef ynuhh het volgende:
Dat is niet zo slim ts. Ik zou het ook waarderen wanneer ik zie dat mijn vriend op die website bezig is.
quote:
Oeps, typen blijft moeilijk.quote:
Ik ben hier niet echt opzoek naar een relatie...quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waardeert je vriend het wel dat je op deze website bezig bent?
Kom op ynuhh, we weten allebei wel beter denk ik. =$ =$ =$.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben hier niet echt opzoek naar een relatie...
Denk je, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op ynuhh, we weten allebei wel beter denk ik. =$ =$ =$.
Liefde moet wederzijds zijn, dat weet je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hou wel van vrouwen die hard-to-get spelen.
Je weet dat het me opwindt als je zo tegen me praatquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Liefde moet wederzijds zijn, dat weet je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |