quote:Kersttoespraak van de koninginBalkenende.
eerst jijquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom hebben we nog een koningshuis? OPDOEKEN DIE HANDEL
bron?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Genius-F het volgende:
Wat ik gister trouwens weer hoorde
Dat het Nederlandse koningshuis veel duurder was dan enkel de Amerikaanse President
Alleen heeft ze in d'r paleisje met bedienden en enorme budgetten op kosten van de belastingbetaler geen flauw idee hoe de rest van Nederland leeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:45 schreef marcodej het volgende:
De kerstrede is een rede die door de Koningin zelf geschreven wordt. Ze heeft zelfs een relatief grote vrijheid in de invulling ervan.
En als jij nou niet het IQ had van een oorwurm had je ook geweten dat onze koningin ontzettend dicht bij de bevolking staat, met erg veel persoonlijk contact en altijd een praatje tijdens een bezoek. Daar kunnen andere staatshoofden nog een puntje aan zuigen. Laatst nog een documentaire over geweest dat haar omgang met haar volk ongekend is bij andere koningshuizen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef Nachtraaf het volgende:
Je zit in een paleis waar mensen je majesteit noemen en iemand speeches voor je schrijft en je hebt het over persoonlijke afstand? WHUT?!
edit: spelfoutjes, ben net wakker.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En als jij nou niet het IQ had van een oorwurm had je ook geweten dat onze koningin ontzettend dicht bij de bevolking staat, met erg veel persoonlijk contact en altijd een praatje tijdens een bezoek. Daar kunnen andere staatshoofden nog een puntje aan zuigen. Laatst nog een documentaire over geweest dat haar omgang met haar volk ongekend is bij andere koningshuizen.
Wellicht is dat de reden dat ik zo'n hekel heb aan mensen zoals TS, altijd maar wat roepen, maar feiten kennen, ho maar.
Heldquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En als jij nou niet het IQ had van een oorwurm had je ook geweten dat onze koningin ontzettend dicht bij de bevolking staat, met erg veel persoonlijk contact en altijd een praatje tijdens een bezoek. Daar kunnen andere staatshoofden nog een puntje aan zuigen. Laatst nog een documentaire over geweest dat haar omgang met haar volk ongekend is bij andere koningshuizen.
Wellicht is dat de reden dat ik zo'n hekel heb aan mensen zoals TS, altijd maar wat roepen, maar feiten kennen, ho maar.
En dat kan een president niet? Waarom zoveel geld verspillen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat dus. Ik denk dat veel mensen nog weleens anders kunnen gaan piepen als we geen Koningshuis hebben, de enige factor wat ons als Nederlanders nog enigszins bindt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en wat zou nederland zijn zonder koningshuis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Pardon?? Bindt? Ik vind nou niet echt dat het koningshuis een binde factor in Nederland is. Wat is dan die bindende factor die je noemt? Dat ze de koningin is van ons allemaal? Hoe bindt ons dat dan precies? Behalve dat het een feit is, is het niet per se een bindingsfactor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat dus. Ik denk dat veel mensen nog weleens anders kunnen gaan piepen als we geen Koningshuis hebben, de enige factor wat ons als Nederlanders nog enigszins bindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |