SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NTB? Moar liek, MTB.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:39 schreef Multivitamine het volgende:
VMBO
Thanks voor alle support! NTB wjnmk (L):@!1!!
Je komt er een stukje mee op weg maar het isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ging altijd uit van de bank, als er iets bij kwam was het debet(goed, want er kwam geld binnen), ging er iets af was het credit(slecht, want er ging geld af). Van daaruit werkte ik verder: als een debiteur betaalde, kwam er geld op de bank binnen(goed), en ging er van de debiteuren eenzelfde bedrag af(credit). Bij een verkoop, stijgt het bedrag bij de debiteuren, maar weet je nu even niet of dat dan debet of credit is, ga ik weer terug naar de bank. Daar is de debiteur dan credit, dus moet het bij de verkoop wel debet zijn, anders kan je bankboeking niet meer kloppen.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg, bij mij hielp het iig wel om op die manier te werken.
Als je boekingsregels, en kolommenbalans echt snapt, zou de rest ook moeten kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef Multivitamine het volgende:
Ja klopt, ik ben de stof die ik heb aan het ontleden, om te kijken waarom iets zo is. Ik ga die basis even in mijn hersens knopen, dank!
Nou, niet zozeer een onderdeel wat ik niet snap, denk eerder een gebrek aan kunnen. Ik moet gewoon veel oefenen, en mijn tentamen halen, anders loop ik een half jaar studievertraging opquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:36 schreef -SG- het volgende:
Wat snap je dan niet TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |