waarschijnlijk is het drukvat kapot, deze zal je samen met de overstort moeten vervangen (bij geen zichtbare lekkage's)quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet zo eens in de paar weken water bijvullen omdat anders de druk te laag wordt in mijn ketel en dan slaat hij ook af......ergens zal wel een lek zitten maar heb het zelf nergens kunnen ontdekken. Zal dus wel onder de grond zijn oid want in huis lekt het nergens. Ik doe er dan ook verder niets aan.
Kantoorpikken die een heul groot probleem hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef Kwaliteit het volgende:ja wat zouden jullie zijn ZONDER al die VMBO installatie monteurs...
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Panic_A het volgende:
Je ketel is heeft 2 weken geleden onderhoud gehad, dus je hebt een onderhoudscontract neem ik aan. En dan is er niemand te bereiken? Een normaal bedrijf heeft gewoon een storingsdienst uiteraard.
in mijn tijd was het nog de lts, maar vanaf daar kan je nog niks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef Kwaliteit het volgende:ja wat zouden jullie zijn ZONDER al die VMBO installatie monteurs...
Nadeel is dan wel dat je altijd zuurstof in het systeem houdt, dus grotere kans op oxidatie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet zo eens in de paar weken water bijvullen omdat anders de druk te laag wordt in mijn ketel en dan slaat hij ook af......ergens zal wel een lek zitten maar heb het zelf nergens kunnen ontdekken. Zal dus wel onder de grond zijn oid want in huis lekt het nergens. Ik doe er dan ook verder niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |