Alsnog rustig aan doen dus. Gelukkig dat de "echte" mensen het niet laat wilden maken. Kut hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet vrijwillig Home Alone kijken, ook niet met wijn op
Gisteren 1½ glas wijn gehad.... en ik had gelijk zin in een sigaret... zo stevig kwam dat glas wijn aan
Gisteren ook voor het eerst weer "echte" mensen gezien, behalve "dat is dan 32,45 wilt u pinnen" en dat was wel goed maar ook moeiljik, ik zat er na het eten dan ook helemaal doorheen.
Gelukkig wilden ze zelf ook op tijd thuis zijn, dus hebbenen ik gisteravond BrideFlight gekeken die gistermiddag voor mij onder de kerstboom lag.
En hoe is het met jou?? De eerste kerstdag een beetje goed doorgekomen?
Ben je nou nog niet weg???? dacht dat je je al half in het zweet had gesportquote:
Ja rustig aan doen was gelijk weer verplicht, m'n lichaam ging nogal protesteren enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Alsnog rustig aan doen dus. Gelukkig dat de "echte" mensen het niet laat wilden maken. Kut hoor.
Ja, sloeg de wijn in als een bom? Heb je ook gerookt?![]()
Brideflight? Goede flim?
Ja, goed hoor. Gisteren met ons viertjes films gekeken, gegeten, haard en kaarsjes aan. Jongens in pyama en ik in joggingbroek. Vandaag dressed up naar paps en mams, waar ik ga koken en wii-en.
Goed hoor dat je dan niet rookt. Eigenlijk is het best makkelijk, dat stoppen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja rustig aan doen was gelijk weer verplicht, m'n lichaam ging nogal protesteren enzo![]()
En ik dacht eergisteren net dat dat bijna weer voorbij was.
Nope, niet gerookt, maarrookt ook al sinds toen buiten en een stuk minder, dus toen ik gisteravond aangeschoten de trap afliep (ja van dat 1½ glas wijn) en bedacht dat ik heel erg zin had in een sigaret was ik nog niet bereid daarvoor buiten te gaan staan....
![]()
Hij was leuk, echt zo'n romatische samen op de bank hangen film![]()
Met een volwassen vent dan, volgens mij heb ik mijn postpuber zich een tijdje geleden horen beklagen over het feit dat zijn vriendin die film zonodig moest zien, maar ach.... hij kijkt m dan wel met haar
Ah, jullie hadden gisteren je pyjamakerstdag.... die hebben wij voor vandaag ingelast![]()
Wel modern, Wii-en bij opa en oma, nemen jullie de Wii mee of hebben ze zelf??
Zo heeft God dat echt nooit bedoeld! Dove of Nivea.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
wat ik lekkerder vind: Dove of Nivea ...
Ik heb tegen haar gezegd dat ze zelf een dove was. En een schele.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Zo heeft God dat echt nooit bedoeld! Dove of Nivea.
OMG... ze heeft dus beiden nog ongeopend in de kast staan en een van twee wordt ingepakt zodra jij je antwoord geSMSt hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ook vandaag geen pyjama dag, maar wel pas tegen vieren richting zus. Die me gisteren sms-te met de vraag wat ik lekkerder vind: Dove of Nivea ...
Ik ben benieuwd wat ik vanavond op mijn bord krijg. Nee, niet benieuwd. Huiverig, ik ben er erg huiverig voor.
Welcome to my family.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Leandra het volgende:
OMG... ze heeft dus beiden nog ongeopend in de kast staan en een van twee wordt ingepakt zodra jij je antwoord geSMSt hebt![]()
![]()
Sorry... das ernstig![]()
Maar wat wordt het dan? Dove of Nivea?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb tegen haar gezegd dat ze zelf een dove was. En een schele.
En nu moet ik natuurlijk mijn mond met zeep gaan spoelen. Net als gisteren. Want Kerst.
Wat hip.... opa en oma die met Sherry in de hand op de virtuele golfbaan staanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed hoor dat je dan niet rookt. Eigenlijk is het best makkelijk, dat stoppen.
Opa en oma hebben ook een wii. Zo stonden ze regelmatig te golfen met een glas sherry in de hand, mijn moeder dan. Ze krijgt alleen last van haar schouder met bowlen.Vorig jaar hebben we daar de hele dag staan rocken en dat vonden ze niet leuk dus hebben ze er zelf maar één gekocht want dan konden we weer gaan golfen. Golfen!
![]()
Wij krijgen cadeautjes vandaag van paps en mams!Zij krijgen niks!
Ik heb gezegd dat het me niks uitmaakt, dat ze me mag verrassenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
Maar wat wordt het dan? Dove of Nivea?
Ik dacht eigenlijk dat je alleen een broer had, een PSV broer. Wil je die zus houden of kunnen wij iets betekenen voor je?
Ernstig... in dat geval had ik waarschijnlijk iets onmogelijks teruggeSMSt trouwens, zo van "Nivea, maar alleen Nivea DNAge"quote:
quote:quote: Op zaterdag 26 december 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hip.... opa en oma die met Sherry in de hand op de virtuele golfbaan staan
Het blijft wel uitkijken met dat golfen trouwens, het schijnt nogal wat blessures te veroorzaken, maar misschien geldt dat minder voor virtueel golf
Zo hip zijn mijn ouders niet meer...... hoewel ik mijn vader nog wel zie Wii-en maar mijn moeder klaagt waarschijnlijk over 5 jaar nog dat ze niet weet hoe ze dat ding aan moet zetten (net als de PC....)
Heb je nog wat ongeopende Dove of Nivea in de kast staan??
Kun je zo inpakken en voor opa en oma onder de boom leggen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, klaar.
Alle cadeautjes in een tas, pyama, tandenborstel, deo.
Ik heb zelfs mascara op vandaag, nét echt.
Nog 1 peuk en dan richting station.
Zucht.
Ik heb nog steeds het vermoeden dat ik een prinsesje ben en als baby op de stoep bij eenvoudige mensen ben achtergelaten. Kan iedereen al 35 jaar roepen dat dat echt het geval niet is, ik denk er het mijne van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:
Ernstig... in dat geval had ik waarschijnlijk iets onmogelijks teruggeSMSt trouwens, zo van "Nivea, maar alleen Nivea DNAge"
Dat heeft ze waarschijnlijk niet, en als ze het wel heeft dan zal het haar eigen kostbare voorraad zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |