Ja, die berg met sneeuw ligt er namelijk eind januari ook weer voor me, wanneer Paul weer eens in de buurt is weet ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's ook balen, maar Paul was natuurlijk wel belangrijker, toch?
Dat hoop ik dan maar, anders ff langs de SEHquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug.... ik heb geloof ik niet veel gemist.
Ons kind begon net in zn handjes te klappen... op de Kast.Ach hij is 11 maanden en weet niet beter.... komt wel goed.
Hij is 11 maand en ik ben de vader, dus ik ram dat soort gedrag er wel uit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, anders ff langs de SEH![]()
En als je dat te hard doet kun je ook weer langs de SEHquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is 11 maand en ik ben de vader, dus ik ram dat soort gedrag er wel uit.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En als je dat te hard doet kun je ook weer langs de SEH
Als MM in het NL praat tussendoor duurt het nummer 20 keer langer... dus ik hoop dat ze die zin niet uitspreekt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Miss Montreal - Just a flirt
I am falling in love with you
You were just a flirt
You were just an asshole anyway
You...
Songtekst gedownload van Songteksten.net 1/2
You...
You...
Waarom heet die andere geen McCartney?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ach als je Lennon heet, komt dat vast goed
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als MM in het NL praat tussendoor duurt het nummer 20 keer langer... dus ik hoop dat ze die zin niet uitspreekt.
Dat is geen echte leuke voornaamquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:55 schreef Ruud het volgende:
[..]
Waarom heet die andere geen McCartney?
quote:
Okquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is geen echte leuke voornaam![]()
Daarom wees ik er ook even opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |