Dan zou ik m'n tijd nemen voor de kleinequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even een kind naar bed brengen, tot zo!! Mooi moment zo dacht ik met De Kast op komst.
Oeh, jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even een kind naar bed brengen, tot zo!! Mooi moment zo dacht ik met De Kast op komst.
Ik was er ook... ziek en wel, maar ik was er wel...quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Oeh, doet me weer denken aan Paul in de gelredome
Huhquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was ook ziek aan het worden en kon kiezen...of naar Paul en dan waarschijnlijk ziek worden en niet naar wintersportweekend kunnen of m'n bed in en niet naar Paul.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik was er ook... ziek en wel, maar ik was er wel...
Ik zou helemaal niet gaan, 3 dagen nauwelijks kunnen eten door buikgriep, maar dankzij mijn buurman toch geweest.. overigens wel 5 nummers gemist. Nog langer staan, trok ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was ook ziek aan het worden en kon kiezen...of naar Paul en dan waarschijnlijk ziek worden en niet naar wintersportweekend kunnen of m'n bed in en niet naar Paul.
Ik heb hem wel gezien natuurlijk
Dat is wel de overtreffende trap jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet gaan, 3 dagen nauwelijks kunnen eten door buikgriep, maar dankzij mijn buurman toch geweest.. overigens wel 5 nummers gemist. Nog langer staan, trok ik niet.
Mij ook jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Da's ook balenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel de overtreffende trap ja![]()
Ik ben donderdag na 3 uur werken naar huis gegaan en heb een week in bed gelegen,snowboardweekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |