Arme kerelquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:21 schreef Symphonic het volgende:
Hier is de kerst voorbij. Alleen het internet is nog met kerstreces. Damn wat traag.
Zo was het bij ons in de begintijd ook. Van die heerlijke snelheden van 2 kb/s en helemaal blij zijn als je uitschieters naar 7 kb/s had. En dat noemen ze adsl in Portugal
Ga weg, raar iemandquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww tuinbonen zijn zooo lekker
quote:
proest, ze deed iets fout destijds, dus de helft is naar de klote geholpen, lang geleden dat ik zo gelachen hebquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze al klaar met het backuppen van al die films en series? Daar is ze nog wel een tijdje zoet mee heb ik gehoord
Nee, kom binnen en help biek en mij van die vieze paardeshit afquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of kom binnen, maar laat je bordje knauwbonen (Brabants) maar buiten staan
... lust ik ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Weet ik het goed gemaakt: eert ik voor jullie de tuinbonen op, kunnen jullie de oliebollen koud maken
ik voer mijn paarden echt geen tuinbonenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kom binnen en help biek en mij van die vieze paardeshit af
godzijdank dat ik niet de enige ben die echt de schurft heeft aan oliebololen.quote:
En de bank lag lekker? Of is ze niet zo erg?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
proest, ze deed iets fout destijds, dus de helft is naar de klote geholpen, lang geleden dat ik zo gelachen heb
Ik eet beide, alleen niet tegelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Weet ik het goed gemaakt: eert ik voor jullie de tuinbonen op, kunnen jullie de oliebollen koud maken
Symquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is toch weer gelukt om op te staan
Alleen de kids zijn nog niet tot opstaan te wbewegen
Prima, geef maar opquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Symphonic het volgende:
gelukkig is ze niet zo erg en kon er na een tirade van scheldwoorden om gelachen wordenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de bank lag lekker? Of is ze niet zo erg?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
is wortelenstamppot met gehaktbal kerstwaardig qua eten ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
tuinslang, moet je opletten hoe snel ze bewegen
Flesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeedan trappen we nog even door he
is wel zo makkelijk als het wel ontdooit isquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:04 schreef biekske2009 het volgende:
Moet ff naar de diepvriezer, anders is straks bij het gourmetten niet alle vlees ontdooid
whehehequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking trauma's aan die dingen![]()
Op Oudejaarsavond MOESTEN mijn zus en ik altijd eerst een bord gestoofde tuinbonen opeten. Met paprikaen gekookt spek
Eerder mochten we niet aan deoliebollen
en
appelbeignets
beginnen.
Maar ja als je eenmaal vol zit met dat varkensvoer kan er geen oliebol meer bijMijn mensenrechten, wat DOE je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |