we moeten maar gewoon zorgen dat dit topic voor morgen vol isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu kan ik de TT wel wijzigen, maar dat is voor mietjesmodjes
als we zo doorgaan moet dat best lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten maar gewoon zorgen dat dit topic voor morgen vol is
met een dikke ferrariquote:
uitsluitend kwaliteit wat er hier wordt geleverdquote:
ik heb drie schorten, dus daar schort weinig aanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef biekske2009 het volgende:
Ikzelf ben niet in het bezit van schortjes, ben geen Saartje jeweetz![]()
Maar ons ma heeft er stapels van in de linnenkast en ze vond dat onze feestelijke kleding schoon moest blijven. Dus kreeg ik een rode met witte bollen erop, zusje kreeg een witte met ouderwetse kant, en de reserveschort had kleine bloemetjes![]()
![]()
![]()
als indah ook even meehelpt moet hetzelfs nog lukken voor 12 uurquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
als we zo doorgaan moet dat best lukken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef biekske2009 het volgende:
Ikzelf ben niet in het bezit van schortjes, ben geen Saartje jeweetz![]()
Maar ons ma heeft er stapels van in de linnenkast en ze vond dat onze feestelijke kleding schoon moest blijven. Dus kreeg ik een rode met witte bollen erop, zusje kreeg een witte met ouderwetse kant, en de reserveschort had kleine bloemetjes![]()
![]()
![]()
je kunt ook te optimistisch zijn, Indah is hard aan het werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als indah ook even meehelpt moet hetzelfs nog lukken voor 12 uur
ik heb geen schorten dat is nog beterquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb drie schorten, dus daar schort weinig aan
ze zijn best handig als je zoals ik wat motorisch gestoord bentquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen schorten dat is nog beter
whehehe jij denkt nog aan die aflevering van wegmisbruikers of was het blik op de wegquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonder dat ie in beslag werd genomen
Ja lach er maar om, zo'n schort is nog meer voor schut lopen dan in wit ondergoed onder een blacklight staanquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef Klonk het volgende:
en fatsoen, en aardige mensen, en fatsoenlijke porties friet, filevrije wegen, ik hou van Limburg
met doen als ofquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te optimistisch zijn, Indah is hard aan het werk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, zo'n schort is nog meer voor schut lopen dan in wit ondergoed onder een blacklight staan
quote:
daar hebben wij een wasmachine voorquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn best handig als je zoals ik wat motorisch gestoord bent
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:48 schreef biekske2009 het volgende:
Ben ff koffie tanken. Nog meer liefhebbers?
komt omdat mensen die er verstand van hebben het zo noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |