nee helemaal niet. Ik heb het open gemaakt en de voeding zit met 2 kabeltjes aan het moederbord vast. De voeding is dus een apart bordje dat je los kunt schroeven en de kabeltjes zijn makkelijk los te halen (net als een PC zeg maar). Ik heb de DC kant nagemeten en er komt te weinig voltage uit, dus daar ligt de oorzaak.
Ik wil hem nog wel even voor de zekerheid testen als ik straks de goed werkende binnen heb. Verleden week werd er voor een defecte samsung dcb-h360r nog 30 euro geboden op Marktplaats.
anders kun je hem voor 23 Euro hebben.. dan delen we de verzendkosten. En het aanbod staat nog steeds dat ik hem nog even test met een werkende voeding
Test m eerst maar met de voeding van die ander erin dan en dan kijken of een reactie geeft op de afstandbediening. Doet ie het dan, dan ga ik je tegenbod van 23 euro overwegen.
Ok de werkende decoder is vandaag binnen gekomen. Heb de werkende voeding hiervan in mijn defecte Samsung gemonteerd en hij werkte meteen. Perfect beeld en hij reageerde ook op de afstandbediening.
Dus als je een beetje handig bent met voedingen heb je dit apparaat zo weer aan de praat. Als je nog interesse hebt hoor ik het wel