Hey die film is nog niet uit op DVD !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Lig je rond een uur of 2 met je vriendin lnglorious Basterds te kijken, word er in je studentenhuis (in een flat een paar verdiepingen hoog) aangebeld op je kamerbel (10 seconden lang!).
Je denkt, het zijn een paar dronken grappenmakers en doet niet open, maar kleed je wel aan en gaat een minuutje later kijken door het kijkgaatje (niets te zien).
Vijf minuten later word er weer aangebeld, geagiteerd liep ik de gang op.. Op dat moment werd de deur ingetrapt en stond ik oog in oog met twee van onze Noord-Afrikaanse medelanders! Ik schreeuwde "HEE" en riep "bel de politie!" naar m'n vriendin, de Marokkanen vlogen meteen de trap af en waren verdwenen.
Vervolgens de politie gebeld, binnen 10 minuten stonden er twee agenten voor de deur. Ze probeerden het voorval eerst af te doen als 'baldadigheid' (papierwerk is vervelend, ze wilden geen aangifte), maar ik stond erop dat er aangifte werd gedaan, mede door de houding van de agent.
Klacht: Marokkanen die geen kerst vieren.![]()
In nederland jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey die film is nog niet uit op DVD !
De politie had TS mee moeten nemen wegens illigaal bezit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
In nederland ja
In internetland is ie allang uit
Wil je slim zijn ofzo ? of grappig ?quote:
uit 1978, zal wel op video8 zijn dan ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey die film is nog niet uit op DVD !
Je moet wel in bezit zijn van het origineel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:10 schreef Drinky het volgende:
Kopie voor eigen gebruik mag, betaal je ook een heffing voor als je een lege dvd koopt
ik betaal voor usenet, is ook soort van betaalsitequote:Op zaterdag 26 december 2009 04:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet wel in bezit zijn van het origineel.
Of je moet van een betaal site downloaden.
En jij deed zeker aangifte, hoop ik?quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:14 schreef BorlandFreak het volgende:
Heb op de weg naar huis ook veel van die Noord-Afrikaanse hangjongeren gezien, klaar om ergens binnen te breken
Cool.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik betaal voor usenet, is ook soort van betaalsite
Nee misschien niet, maar als je deur wordt ingetrapt en de politie vindt dat je maar geen aangifte moet doen omdat dat "teveel papierwerk is"... Dat is echt te bizar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:13 schreef Kennisnemer het volgende:
[..]
Alsof dat ergens naartoe leidt slimmerik
Dat is dan wel fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:21 schreef Drinky het volgende:
Ja
En in welk land woon jij de laatste 10 jaar? Want in NL dat is normale gang van zaken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar als je deur wordt ingetrapt en de politie vindt dat je maar geen aangifte moet doen omdat dat "teveel papierwerk is"... Dat is echt te bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |