Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef Brainfish het volgende:
We hebben alleen maar kutzooi gehad.![]()
Dat belooft niet veel goeds voor de komende 10 jaar.
Doemdenkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef Brainfish het volgende:
We hebben alleen maar kutzooi gehad.![]()
Dat belooft niet veel goeds voor de komende 10 jaar.
quote:
Het was een nationaal feest zeker met 9/11 en met de moord op Fortuyn en Van Gogh?quote:
Wat boeien mij die zaken nu? De afgelopen 9 jaar zijn persoonlijk uitstekend geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
[..]
Het was een nationaal feest zeker met 9/11 en met de moord op Fortuyn en Van Gogh?
En we zijn ook kilometers 'toleranter' geworden naar elkaar. Of nee, toch niet.
Nee, wat dat betreft zijn we er niet op vooruit gegaan.
Zwartkijkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
[..]
Het was een nationaal feest zeker met 9/11 en met de moord op Fortuyn en Van Gogh?
En we zijn ook kilometers 'toleranter' geworden naar elkaar. Of nee, toch niet.
Nee, wat dat betreft zijn we er niet op vooruit gegaan.
Dat je huisje er goed bijstaat betekend nog niet dat het met alle werklozen door die economische crisishoax nu goed gaat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat boeien mij die zaken nu? De afgelopen 9 jaar zijn persoonlijk uitstekend geweest.
Altijd dat generaliserende gezeik.
Whatever. Tis goed met je.quote:
Obama vind ik ook het grootste positieve van de afgelopen 10 jaar. Ik heb best wel vertrouwen in z'n goodwill voor iedereen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Eerlijk gezegd zijn de dieptepunten jammer genoeg veel makkelijker op te noemen dan de hoogtepunten inderdaad. Of dat met een persoonlijke visie, de media, de keiharde feiten of een combinatie van deze drie te maken heeft kan ik niet echt zeggen, wel is het volgens mij een feit dat er de negatieve gebeurtenissen de positieve gebeurtenissen hebben overschaduwd.
Ik denk dat ik het grootste hoogtepunt van het afgelopen decennium de benoeming van Obama tot president vind.
Dat denk ik ook. Met de Twin Towers, tuurlijk dat was ook niet mis. Maar je wist gewoon bijna zeker dat dat er een keer aan zat te komen. Maar denk toch dat de Twin Towers me op een of andere manier het meest bij zal blijven, heb er een keer boven op gestaan toen ik jaar of 8 was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik denk dat ik het grootste hoogtepunt van het afgelopen decennium de benoeming van Obama tot president vind.
Nogmaals, wat boeit mij dat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:29 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat je huisje er goed bijstaat betekend nog niet dat het met alle werklozen door die economische crisishoax nu goed gaat.
Of met alle goed geïntegreerde mensen die nu met de neus aangekeken worden omdat men elkaar alleen maar zit op te hitsen.
Het gaat met mij persoonlijk ook allemaal prima maar dat betekend nog niet dat dat meteen voor iedereen geldt.
Oh boehoe, ik mag niet reageren op mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nogmaals, wat boeit mij dat.
Volgende keer wel lezen hoor. (Er stond nota bene 'persoonlijk')
Lees wat je wilt knul, maar niemand heeft gezegd dat jij niet mag reageren op mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:37 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Oh boehoe, ik mag niet reageren op mensen.
Veel plezier hoor het komende decennium.
9-11 was best wel een hoogtepunt ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Met de Twin Towers, tuurlijk dat was ook niet mis. Maar je wist gewoon bijna zeker dat dat er een keer aan zat te komen. Maar denk toch dat de Twin Towers me op een of andere manier het meest bij zal blijven, heb er een keer boven op gestaan toen ik jaar of 8 was.
Hoe naïef,quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef TimMer1981 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |