Die zangeres?quote:
Kutwijf is hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
Ik zal wel weer hopeloos achter lopen, maar ik lees zojuist dat zelfs de koningin het helemaal gehad heeft met FOK! en Hyves en weet ik veel wat allemaal.
Onze samenleving wordt steeds individualistischer, waarschuwt de vorstin. ''Persoonlijke vrijheid is los komen te staan van verbondenheid met de gemeenschap. Maar zonder enig 'wij-gevoel' wordt ons bestaan leeg."
"Met virtuele ontmoetingen is die leegte niet te vullen. Integendeel, afstanden worden juist vergroot.'' Door het internet gaat volgens de koningin ''het gemeenschapsgevoel'' verloren.
''De moderne technische mogelijkheden lijken mensen wel dichter bij elkaar te brengen, maar ze blijven op 'veilige' afstand, schuilgaand achter hun schermen."
"Wij kunnen nu spreken zonder te voorschijn te komen, zonder zelf gezien te worden, anoniem. Domweg, grofweg emoties uiten is makkelijk geworden. Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''
Misschien moet iemand eens een printje sturen van een gemiddeld FOK!-topic.
Ik denk dat ze meteen een nieuwe wet in laat voeren door Balkenende.
Dag onbekende, je bent me aan het storen in mijn persoonlijke contact met mensen, de koningin vindt dat niet okee!quote:
Zucht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
Ik zal wel weer hopeloos achter lopen, maar ik lees zojuist dat zelfs de koningin het helemaal gehad heeft met FOK! en Hyves en weet ik veel wat allemaal.
Onze samenleving wordt steeds individualistischer, waarschuwt de vorstin. ''Persoonlijke vrijheid is los komen te staan van verbondenheid met de gemeenschap. Maar zonder enig 'wij-gevoel' wordt ons bestaan leeg."
"Met virtuele ontmoetingen is die leegte niet te vullen. Integendeel, afstanden worden juist vergroot.'' Door het internet gaat volgens de koningin ''het gemeenschapsgevoel'' verloren.
''De moderne technische mogelijkheden lijken mensen wel dichter bij elkaar te brengen, maar ze blijven op 'veilige' afstand, schuilgaand achter hun schermen."
"Wij kunnen nu spreken zonder te voorschijn te komen, zonder zelf gezien te worden, anoniem. Domweg, grofweg emoties uiten is makkelijk geworden. Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''
Misschien moet iemand eens een printje sturen van een gemiddeld FOK!-topic.
Ik denk dat ze meteen een nieuwe wet in laat voeren door Balkenende.
Oh neequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dag onbekende, je bent me aan het storen in mijn persoonlijke contact met mensen, de koningin vindt dat niet okee!
In de mijne niet geloof ik, maar heb ik ook maar een 2G.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Oh nee![]()
moet ik een banaanvraag doen?
Trouwens: 'banaanvraag' staat in mijn iPhone-woordenboek!
Zo lief hé? We zaten met de hele familie die film te kijken en ik had echt zoiets van; ahh, ik wil een baby pinguïn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |