Welk merk? Heb zelf ook een, geweldig ding. Je ziet meteen het verschil met een dvd op een hd tvquote:
Zit ook bij de zwarte QFCquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
ANg3l, ken je Les Choristes? Da's ook wel een mooie voor een filmavond. Gaat over een jongensschool waar een docent een jongenskoor gaat beginnen. Heel vertederend (en ik heb 'm).
300quote:
Insignia.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Welk merk? Heb zelf ook een, geweldig ding. Je ziet meteen het verschil met een dvd op een hd tv
Hele scherpe lederhosen dusquote:
Leren strings eerderquote:
Ik heb avndaag gekocht:quote:
Ja?quote:Op zondag 27 december 2009 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
The Spirit vond ik tegenvallen. Het ziet er mooi uit, maar ik vond het verhaal echt stom.
Van Six feet Under & American beauty regisseur Alan Ball.quote:Towelhead
Leek me leukquote:en the Boat that rocks ken ik niet.
quote:AIIIH weet je. Voor de Pirates heb ik een zwak. En Benjamin button!!!
Hij is zeker Sin City-ish, en de visuals zijn echt heel tof. Ook qua humor is het best ok, maar de verhaallijn was het niet wat mij betreft. Wel een goede cast.quote:Op zondag 27 december 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?Geen ide,e nog niet gezien. Leek me Sin City achtig.
Dat ie in NL straight to dvd is gegaan zegt natuurlijk ook wel watquote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij is zeker Sin City-ish, en de visuals zijn echt heel tof. Ook qua humor is het best ok, maar de verhaallijn was het niet wat mij betreft. Wel een goede cast.
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef MisterO het volgende:
Dus iedereen zit propvol en heeft weer heel veel zin om af te vallen en te sporten?
Ik wel iig
Doe je mee? Ik ga minimiaal 3x per week fitnessen, en 1x pw tennisen. En dan nog shakes drinken en minder naar de mac. Op naar de zomerquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Steve het volgende:
Sporten mag wel weer eens ja...
Ehm ik sport wel, maar ik ben niet van plan om af te vallen eigenlijk..quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.
3 keer per week fitness en 1 à 2 keer per week tennissen heb ik dit jaar gedaan, maar ga (en wil) ik toch niet volhouden.quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MisterO het volgende:
Doe je mee? Ik ga minimiaal 3x per week fitnessen, en 1x pw tennisen. En dan nog shakes drinken en minder naar de mac. Op naar de zomer
Dat hoeft niet hequote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
Die twee dingen gaan wel hand in hand toch, sporten en afvallen? Ik ga in ieder geval ook weer op mijn eten letten.
Fair enough. Ik wil ook spiermassa erbij ja, maar d'r mag wel wat af rond mijn middelquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm ik sport wel, maar ik ben niet van plan om af te vallen eigenlijk..
Als je eenmaal een tijd aan het sporten bent kan het best lekker zijn. Even aan niks denken en zweten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede voornemens die komen met nieuwjaar wel. En daar gaat sporten er geen van zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |