Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AFG_Boy94 het volgende:
zijn die bulten e.d. dan te zien of niet?
Geen flauw idee eerlijk gezegd, naar ik gebruik al een tijdje erg milde verzorgingsproducten maar echt effect heeft het niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Stali het volgende:
Hoe kom je aan die bulten en schilfers op je hoofd? Zou je niet liever eerst dat probleem aanpakken?
Even kijken of ik nog een redelijk recente foto heb staan op mijn pc.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef porsche1 het volgende:
Pics? Kunnen we het beoordelen of het staat.
Ik weet het niet want, kijk als ik een stoppelbaardje laat staan en dan een puist heb dan zie je het nauwelijks tot niet maar, misschien is het bij de hoofdhuid anders...quote:
Misschien dat juist millimeteren, en dus meer je hoofd in de frisse natuur, gaat hellpen in de bestrijding.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef Stali het volgende:
Hoe kom je aan die bulten en schilfers op je hoofd? Zou je niet liever eerst dat probleem aanpakken?
Ga voor de gein eens een poosje hypoallergene shampoo gebruiken? (Kruidvat heeft van eigen merk een goedkope variant van Sebamed.)quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd, naar ik gebruik al een tijdje erg milde verzorgingsproducten maar echt effect heeft het niet...
[..]
Even kijken of ik nog een redelijk recente foto heb staan op mijn pc.![]()
[..]
Ik weet het niet want, kijk als ik een stoppelbaardje laat staan en dan een puist heb dan zie je het nauwelijks tot niet maar, misschien is het bij de hoofdhuid anders...
Jij hebt geen baard want je bent nog maar 14/15.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd, naar ik gebruik al een tijdje erg milde verzorgingsproducten maar echt effect heeft het niet...
[..]
Even kijken of ik nog een redelijk recente foto heb staan op mijn pc.![]()
[..]
Ik weet het niet want, kijk als ik een stoppelbaardje laat staan en dan een puist heb dan zie je het nauwelijks tot niet maar, misschien is het bij de hoofdhuid anders...
Shampoo kan trouwens echt zulke troep zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien dat juist millimeteren, en dus meer je hoofd in de frisse natuur, gaat hellpen in de bestrijding.
Een vriend van mij heeft er juist baat bij gehad met de schilfers waar hij snel last van kreeg..
Sindsdien nooit meer. maar goed, dat verschilt per huidtype enzulks. Dus wellicht handig om dit met een (huid) arts te overleggen.
Zoals je in mijn ondertitel kan lezen : Ik ben een Afghaanse jongen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen baard want je bent nog maar 14/15.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:23 schreef porsche1 het volgende:
Pics? Kunnen we het beoordelen of het staat.
Iemand zin in een paint topic?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:35 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Zoals je in mijn ondertitel kan lezen : Ik ben een Afghaanse jongen.![]()
![]()
en bij Afghanen is het niet eens zo heel erg raar als je op je 15e al een beginnend baardje hebt.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de rechtste.
Met mijn arts heb ik al gesproken, hij heeft al enkele keren een speciaal soort shampoo gegeven maar ook dat werkt niet echt... Van het bestaan van huidartsen wist ik tot nu toe niet af maar, werken huidartsen in een ziekenhuis of hebben die gewoon een eigen praktijk net zoals tandartsen? Sorry als ik domme vragen stel...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien dat juist millimeteren, en dus meer je hoofd in de frisse natuur, gaat hellpen in de bestrijding.
Een vriend van mij heeft er juist baat bij gehad met de schilfers waar hij snel last van kreeg..
Sindsdien nooit meer. maar goed, dat verschilt per huidtype enzulks. Dus wellicht handig om dit met een (huid) arts te overleggen.
Ik heb nu shampoo van Dermolin en er staat op de verpakking ''voor de overgevoelige en allergische huid'' dus is dat ook een hypoallergene shampoo ofniet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens een poosje hypoallergene shampoo gebruiken? (Kruidvat heeft van eigen merk een goedkope variant van Sebamed.)
Je haren heel kort is juist goed omdat je dan geen gel of andere spullen hoeft te gebruiken. Kan je hoofdhuid i.i.g. tot rust komen.
Als ik normaal haar heb (zoals ik nu heb dus) en geen gel of andere spullen erin doe komt me hoofdhuid dan ook tot rust ofniet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens een poosje hypoallergene shampoo gebruiken? (Kruidvat heeft van eigen merk een goedkope variant van Sebamed.)
Je haren heel kort is juist goed omdat je dan geen gel of andere spullen hoeft te gebruiken. Kan je hoofdhuid i.i.g. tot rust komen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Ik heb nu shampoo van Dermolin en er staat op de verpakking ''voor de overgevoelige en allergische huid'' dus is dat ook een hypoallergene shampoo ofniet?
Oké, bedankt voor jullie hulp. Ik denk er nog even over na en kijk dan wel wat ik doe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:44 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Dat millimeteren is helemaal zo gek nog niet helemaal om wat BrandX hierboven schreef.
En verder helemaal niets in je haar smeren.
Terusten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor jullie hulp. Ik denk er nog even over na en kijk dan wel wat ik doe.Ik hou jullie iig op de hoogte.
Maar ik ga nu slapen...
Doeg.
dat is denk ik seborroisch eczeem, even miconazol/ketoconazolcreme halen bij de apotheek, via de huisarts op recept. Dan kun je over een paar weken gaan millimeterenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AFG_Boy94 het volgende:
, ik heb namelijk al een tijdje last van grote rode bulten op mijn hoofdhuid (het lijken op grote puisten maar dat zijn het niet) en een schilferende hoofdhuid...
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef AFG_Boy94 het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor jullie hulp. Ik denk er nog even over na en kijk dan wel wat ik doe.Ik hou jullie iig op de hoogte.
Maar ik ga nu slapen...
Doeg.
Plaats je dan eens een foto van hoe het er nu uit ziet ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:44 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Ik heb het inmiddels laten millimeteren, ik vind het er opzich wel mooi uitzien alleen die bulten verpesten het wel jammergenoeg maarja, die bulten zijn zo (hopelijk) wel makkelijker te behandelen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:
Gewoon doen.. Weet je gelijk hoe het staat. Gewoon denken, waarom niet? Ik heb het ook een keer gewoon gedaan en heb vervolgens lange tijd mn haar superkort gehad. Inmiddels wel weer gewoon haar.
lees het topic eensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:44 schreef AFG_Boy94 het volgende:
Ik heb het inmiddels laten millimeteren, ik vind het er opzich wel mooi uitzien alleen die bulten verpesten het wel jammergenoeg maarja, die bulten zijn zo (hopelijk) wel makkelijker te behandelen.
Hij heeft het al gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:
Gewoon doen.. Weet je gelijk hoe het staat. Gewoon denken, waarom niet? Ik heb het ook een keer gewoon gedaan en heb vervolgens lange tijd mn haar superkort gehad. Inmiddels wel weer gewoon haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |