Steeds andere kant van het land? Dat zegt niet zo veel natuurlijk. Maastricht ligt aan de westgrens en Kerkrade aan de oostgrens. Toch liggen ze maar zo'n 30 kilometer uit elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n OV is niet geldig en dat gaat me in totaal zo'n 9 uur reizen kosten en daar zti ik niet op te wachten nu en daarnaast kost dat met klauwen vol met geld wat ik ook niet heb nu
Steeds precies de andere kant vna het land
Van rechtsbovenin bij Groningen naar Delft en dan weer naar het zuidelijkste zuiden van Limburgquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:46 schreef Beavis het volgende:
[..]
Steeds andere kant van het land? Dat zegt niet zo veel natuurlijk. Maastricht ligt aan de westgrens en Kerkrade aan de oostgrens. Toch liggen ze maar zo'n 30 kilometer uit elkaar.
Ik ga duidelijk liever met vrienden, dat is het punt niet, maar familie is toch een soort van sociale verplichting waar ik het ook weer niet kan maken niet op te dagenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:46 schreef lelouch het volgende:
Aan jouw de vraag. Welke heb je liever?
oh noess......quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n OV is niet geldig en dat gaat me in totaal zo'n 9 uur reizen kosten en daar zti ik niet op te wachten nu en daarnaast kost dat met klauwen vol met geld wat ik ook niet heb nu
Steeds precies de andere kant vna het land
Oke, dat is duidelijker. En met OV is het idd waarschijnlijk een hel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van rechtsbovenin bij Groningen naar Delft en dan weer naar het zuidelijkste zuiden van Limburg
[..]
Mijn ervaring is dat ik altijd met een frisse tegenzin naar familie ga en dat ik altijd blij verrast ben dat het weer zo enorm gezellig is geworden. Gewoon naar je familie gaan dus. Vrienden zie je vaak zat, familie een stuk minder.quote:Ik ga duidelijk liever met vrienden, dat is het punt niet, maar familie is toch een soort van sociale verplichting waar ik het ook weer niet kan maken niet op te dagen
Lekker kort door de bocht. Hij gaf ook al aan dat geldgebrek een rol speelde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
oh noess......
9 uur reizen.
Fucking kleingeestige mentaliteit. Ik heb de laatste 2 dagen 30 uur gereden. Waarvan 5 om 1 kop koffie te drinken bij een vriend z'n nieuwe flat.
Lamzak.
Wel klimaatneutraal hoop ik?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
oh noess......
9 uur reizen.
Fucking kleingeestige mentaliteit. Ik heb de laatste 2 dagen 30 uur gereden. Waarvan 5 om 1 kop koffie te drinken bij een vriend z'n nieuwe flat.
Lamzak.
Ja die kan je negeren dat is 1 van de grootste randdebielen die hier rondlopenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Beavis het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Hij gaf ook al aan dat geldgebrek een rol speelde.
Met vrienden dat ik zou proberen te komen, en met familie dat ik eigenlijk daar zou komenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef TheFrankey het volgende:
met wie heb je wat afgesproken? Je kan toch niet 2 dingen tegelijk hebben.
Nah dat hoeft niet, als ik geen zin heb hoef ik niet te komen, ouders zeiden ook al dat het niet per se hoeft dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef lelouch het volgende:
Bedenk een goede smoes om je familie af te zeggen
Of zeg ze gewoon dat je het niet ziet zitten om verschillende redenen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef lelouch het volgende:
Bedenk een goede smoes om je familie af te zeggen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Steengeyl het volgende:
Beetje doordrinken morgen, merk je niks meer van die lange afstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |