Inderdaad. Het is wel echt een kunst van ze om van iets lekkers weer iets smakeloos te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:59 schreef willempjewever het volgende:
Ze zien er ook zo goor uit. We hadden het er net nog over, 4 garnalen![]()
En dan gebakken in het vet van de frietjes
Ik niet. Maar ik kijk nog wel 's af en toe TV.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef -Willempie- het volgende:
Maar wie haalt er dan ook garnalen bij de Mac?
ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef -Willempie- het volgende:
Maar wie haalt er dan ook garnalen bij de Mac?
Wel het randje eraf snijden he, denk eraanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
McDonalds was net dicht toen ik er lang reed....
Had nog even zin in een burgertje voor thuis tijdens het gamen, maar helaas![]()
Nu lekker aan de spaanse fuet
[ afbeelding ]
toegevoegde waarde aan dit topic is weer 0
Daar moet wel een lekker biertje bij hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nu lekker aan de spaanse fuet
[ afbeelding ]
randje blijft eraanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wel het randje eraf snijden he, denk eraan
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Daar moet wel een lekker biertje bij hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
randje blijft eraan
[..]
[ afbeelding ]
Goed werk!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef willempjewever het volgende:
Naar aanleiding van een vreemde wending in het topic naar de koelkast gegaan en daar een Groningse droge worst gehaald, die ga ik straks eens even lekker verorberen![]()
![]()
Kijk ik naar dit topic, staat er een advertentie.......quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef willempjewever het volgende:
Naar aanleiding van een vreemde wending in het topic naar de koelkast gegaan en daar een Groningse droge worst gehaald, die ga ik straks eens even lekker verorberen![]()
![]()
Jonge, ga niet janken het is maar 2,25 en het is best wel lekerquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
Wauwww 4 hele garnalen is echt veel man tsjongejonge..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |