Dit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef Saaaaab het volgende:
Ik post niet in dit topic, want ik ben gezellig aan het doen op dit moment.
Nee dat kan lang niet altijd, werken,sporten etc weinig tijd voor. Op kerst maakt iedereen tijd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef Rekkie het volgende:
Kerst is ook zwaar overrated...... gezellig doen kan ook gewoon op andere dagen.
Nee ik niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:57 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Op kerst maakt iedereen tijd.
Van wie moet jij dat dan? Als je geen contact wil hebben met je familie dan blijf je toch lekker thuis achter je pc-tje zitten? Ik snap niet dat mensen een hekel aan kerst hebben omdat het 'verplichte' gezelligheid zou zijn. Het is helemaal niet verplicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:00 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Zo'n kankeronzin dit topic. Ik zoek de mensen waar ik graag mee in gezelschap ben graag uit zoals mn vrienden/vriendinnen. En nu door de geboorte van 1 of ander sprookjesfiguur moet ik ineens gezellig gaan doen bij familie. Ik vind het hele aardige mensen maar het hele jaar hebben ze het druk oid en hoor je niks van ze en nu ineens kan het wel.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:00 schreef Gorgrealis het volgende:
TS maakt tijd vrij om dit te melden , terwijl hij met vrienden en familie gezellig aan het borrelen en eten zou nmoeten zijn, dat maakt TS verdacht, soort van zelfreflectie komt in gedachte
Precies en daarom doe ik niets met kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van wie moet jij dat dan? Als je geen contact wil hebben met je familie dan blijf je toch lekker thuis achter je pc-tje zitten? Ik snap niet dat mensen een hekel aan kerst hebben omdat het 'verplichte' gezelligheid zou zijn. Het is helemaal niet verplicht.
Dat moet je zelf weten. Maar als anderen dat wel willen doen is dat hun zaak.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies en daarom doe ik niets met kerst.
Waar staat dat hij afgeeft op mensen die wel gezellig doen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar als anderen dat wel willen doen is dat hun zaak.
Ja čn waar zeg ik dat het niet zo is dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Maar als anderen dat wel willen doen is dat hun zaak.
Tief op huilebalk. Slik een busje prozac en ga weer lekker in bed liggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:54 schreef webhostvraag het volgende:
Het is nog treurige dan andere jaren op FOK!. Allemaal huilies over verplichte gezelligheid. Het is helemaal niet verplicht het gezellig te hebben, veel mensen vinden eten met familie &vrienden gewoon leuk. Dat jullie autisten sociaal te kort komen om het gezellig te hebben met je naasten heeft niks met verplichte gezelligheid te maken maar met jouw autistische gedrag. Veder heeft niemand eigenlijk graag kerst, iedereen wou dat hij in een schimmige donkere kamer achter het toetsenbord zat te discusseren met onbekende op FOK! of dat hij aan het WoWen was. (dit was sarcastisch, normaal mensen hebben het liever gezllig met bekende, lekker eten en goede wijn). O en de muziek ook zo vreselijkhet is warm, gezellig en positief
Klacht: zieligerts die kerst haten/ of alleen zijn met kerst en op FOK! haten op dit pracht feest.
Daarom zit jij nu op FOK! en niet bij je vriendenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:29 schreef webhostvraag het volgende:
Alle vriendloze depressieve FOK!kers komen uit hun hol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |