Ach het samen zijn hier is toch ook fijn?quote:
Dat wil toch iedereeeeeenquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het samen zijn hier is toch ook fijn?
Da's de schuld van de kerstsfeerquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:40 schreef female81 het volgende:
Aaaaah, wat schattig. 'Samen zijn' van Willeke Alberti.
Ik beken hierbij gisteren geraakt te worden door 'Spiegelbeeld', en éigenlijk vond ik dat best wel slecht van mezelf (ik ben tenslotte 28, geen 50).
Anti gevoel gaat wat ver, maar ben geen liefhebber, dat klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch niet?
Of is het een algemeen anti-Level42 gevoel wat er bij je heerst?
Precies... hoe kom je er op om dit in je top 15-20 te zetten...quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:45 schreef female81 het volgende:
Best draaglijk, dit van Level42. Niet irritant of zo. Maar ook heel saai. Geen idee hoe iemand op het idee zou komen dit uit zichzelf op te zetten (laat staan erop te stemmen).
Ik kon ze wel enigzins waarderen, en dan vooral bij nummers waarin Mark's basgitaarspel de boventoon voerdequote:Op zaterdag 26 december 2009 09:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anti gevoel gaat wat ver, maar ben geen liefhebber, dat klopt.
Die vraag stel ik me bij zo'n 80% van de lijstquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... hoe kom je er op om dit in je top 15-20 te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |