Dit dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik voel me aangesproken.![]()
tips, want dit is zo vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef Apuleius het volgende:
Kan ik ook niet.
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
Kan ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte mannen doen het via MSN/Hyves of SMS of niet Es?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.![]()
Kan ik ook niet.
NOU ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
NOU ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij een boer zeg![]()
![]()
o.us " In brabant leven niet alleen boeren"
je hebt ook de stad in brabant, ipv alleen het platteland.-![]()
Ik kom uit de Randstad dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
o.us " In brabant leven niet alleen boeren"
je hebt ook de stad in brabant, ipv alleen het platteland.Feyenoord Rotterdam![]()
Esmarilda is die spaanse chickquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik voel me aangesproken.![]()
tips, want dit is zo vervelend.
![]()
![]()
Brabant he, wie weet ga je wel met bekende om die ik ken die ook moeten draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik moet gaan nu want ik moet om 21:00 draaien. Ik kijk morgen wel, houdoe
is goed, houdoe!
-![]()
Leer lezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Esmarilda is die spaanse chick
-![]()
Een beetje vent heeft die zooi niet nodig. Dus ik natuurlijk helemáál niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.![]()
![]()
![]()
dan doet me msn het nog niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:42 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
spreid gewoon je benen, en ga op de sofabank liggen, kutwijf
-![]()
haha msn scheelt me geen reet...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
dan doet me msn het nog niet.
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: