Dit dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik voel me aangesproken.![]()
tips, want dit is zo vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:26 schreef Apuleius het volgende:
Kan ik ook niet.
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
Kan ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte mannen doen het via MSN/Hyves of SMS of niet Es?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.![]()
Kan ik ook niet.
NOU ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
NOU ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij een boer zeg![]()
![]()
o.us " In brabant leven niet alleen boeren"
je hebt ook de stad in brabant, ipv alleen het platteland.-![]()
Ik kom uit de Randstad dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
o.us " In brabant leven niet alleen boeren"
je hebt ook de stad in brabant, ipv alleen het platteland.Feyenoord Rotterdam![]()
Esmarilda is die spaanse chickquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik voel me aangesproken.![]()
tips, want dit is zo vervelend.
![]()
![]()
Brabant he, wie weet ga je wel met bekende om die ik ken die ook moeten draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik moet gaan nu want ik moet om 21:00 draaien. Ik kijk morgen wel, houdoe
is goed, houdoe!
-![]()
Leer lezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Esmarilda is die spaanse chick
-![]()
Een beetje vent heeft die zooi niet nodig. Dus ik natuurlijk helemáál niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee joh waar heb jij dat dan ook voor nodig he.![]()
![]()
![]()
dan doet me msn het nog niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:42 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
spreid gewoon je benen, en ga op de sofabank liggen, kutwijf
-![]()
haha msn scheelt me geen reet...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
dan doet me msn het nog niet.
![]()
![]()
![]()
okeequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:46 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
haha msn scheelt me geen reet...![]()
-![]()
Hoezo jij doet toch alles op een andere manier ipv chattenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:51 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
wanneer doen we het dan?
Pm me dat werkt nog wel?
-![]()
ik zeg geen woord meerquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoezo jij doet toch alles op een andere manier ipv chatten?
![]()
![]()
TS.
Meisjes die van zichzelf een foto moeten maken door op de spiegel te richten moet je vooral vermeiden, straks is het besmettelijk![]()
![]()
Ik moest even een foto plaatsen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:24 schreef Droomert het volgende:
TS.
Meisjes die van zichzelf een foto moeten maken door op de spiegel te richten moet je vooral vermeiden, straks is het besmettelijk
En niemand hier wil van mij foto maken of kan goed richten
-![]()
Webcam sex dusquote:[b]Op vrijdag 25 december 2009 19:19 MSN netwerk om haar een beetje digitaal te hosselen,
![]()
hhaahaah mensen die falen op msn hahahahahahaha
doe dan net zoals ik ! ik faal niet op msn hahahahahaI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
hmm
Linkershift-Alt + printscreen indrukken en dan Enter.
als het goed is pakt msn nieuwe contactenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Bij mij deed 'ie het ook niet, maar nu wel! Dankje!quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef wise het volgende:
hmm
Linkershift-Alt + printscreen indrukken en dan Enter.
als het goed is pakt msn nieuwe contacten![]()
![]()
Wat wordt 2010 dan?quote:
En voor de mensen zonder msn; jeetje wat zijn jullie lekker alternatief, krijg het er warm van!Kudo's.![]()
Hosselen met de postduifquote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef John_Q het volgende:
[..]
Wat wordt 2010 dan?
En voor de mensen zonder msn; jeetje wat zijn jullie lekker alternatief, krijg het er warm van!
![]()
Jij moet niet denkenquote:Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef Stoeprand het volgende:
Ik dacht dat jij Saaaaab allang op msn had.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: