doe je goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef blackbandanacrew het volgende:
Achja, hier stond de keukentafel in brand.
fatoequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Fonduepan was kennelijk lek, aansteker erbij en toen was het een beetje warm.
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
Moet je voor de grap als je bij familie gaat goutmetten je eigen gourmet meenemen en iedereen verbieden om z'n eten op die van jou te grillen.
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]Of er grenzen op tekenen met namen.
Dus je pokkie was ff foetsie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ze kennen me, ik moest zelfs mijn gsm inleveren, ze waren als de dood dat ik ruim vantevoren de afhaal al had gebeld.....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb net gefonduud en ik zit best vol!
Zo, en nu weer aan het bier.
Of Risk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan na afloop gezellig een oud Hollandsch potje mens erger je niet erop spelen
haha die onthoud k voor volgend jaar!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
klieren is leuk op zon gourmet stel alle pannetjes eraf om een super pannenkoek maken
Wij kunnen praten met elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef willempjewever het volgende:
Maar er zijn dus echt mensen die 1 vleesje per keer doen? Dan zit je verdomd lang aan die tafel of niet? Conclusie: wij zijn een stel bunkeraars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |