abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254379
Seki is degene die het meest achter iedereen zijn rug om lult...ik word er helemaal gestoord van en erger me dood aan die eikel, en jullie?
  woensdag 22 maart 2000 @ 20:29:00 #2
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_254380
Je hebt gelijk, en je opmerking wordt al in talloze andere topics ondersteund, onderbouwd en vooral begrepen.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 22 maart 2000 @ 20:41:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254381
quote:
op 03-22-2000 om 08:27 PM schreef NB het volgende:
Seki is degene die het meest achter iedereen zijn rug om lult...ik word er helemaal gestoord van en erger me dood aan die eikel, en jullie?

Mag ik deze posting een weinig nuanceren?
Dank!

Seki herhaalt slechts in klein comite wat hij de desbetreffende persoon reeds "recht in z'n muil!" heeft gezegd.

De anderen delen hun frustraties over de persoon Seki niet met Seki zelf. Dat doen ze onderling tijdens het werk waar onze grote Vriend Seki niet bij is.

pi_254382
Dus als ik het goed begrijp, mag je, wanneer je het eerst, in veel minder harde termen, aan een persoon recht in zijn gezicht zegt, het daarna in veel grotere proporties tegen iedereen rond bazuinen.
Volgens mij bespreek je zoiets alleen met die persoon die het aangaat en houd je daarna je muil.
  woensdag 22 maart 2000 @ 20:49:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_254383
Ik wilde net een anti seki topic aanmaken en klikte nog een keer op 'refresh" waarna ik deze topic zag je bent me dus net voor!

Misschien kunnen we deze topic uitroepen tot de ANTI SEKI TOPIC

Weg met Seki!
Weg met deze huigelaar!
Weg met deze aggressor!
Weg met deze schreewende intimiderende klootzak!
Weg met........vul maar aan!!!!!

pi_254384
quote:
op 03-22-2000 om 08:27 PM schreef NB het volgende:
Seki is degene die het meest achter iedereen zijn rug om lult...ik word er helemaal gestoord van en erger me dood aan die eikel, en jullie?


Nou, reken maar. Staat ie constant te verkondigen dat er geroddeld wordt door anderen. Beweert dat hij dit niet doet en rechtstreeks mensen aanspreekt wanneer hij iets op zijn lever heeft. Het feit dat hij buiten ook zit te roddelen wordt door die kloothommel afgedaan met de opmerking dat hij staat te schreeuwen, zodat iedereen het wel horen kan en het daarmee geen roddelen is

Verder zit ie tegenover Aziz wel te RODDELEN over Iwan En Aziz die hem (zeer irritant) ook nog gelijk zit te geven Maar goed dat zijn we zo langzamerhand gewend. Aziz waait met alle winden mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 22 Maart 2000).]

pi_254385
WEG MET MET SEKI

De manipulator
De sterkste roddelaar van het gezelschap
De Verbale verkrachter
Wegloper voor confrontaties

  woensdag 22 maart 2000 @ 20:58:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254386
quote:
op 03-22-2000 om 08:48 PM schreef NB het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, mag je, wanneer je het eerst, in veel minder harde termen, aan een persoon recht in zijn gezicht zegt, het daarna in veel grotere proporties tegen iedereen rond bazuinen.
Volgens mij bespreek je zoiets alleen met die persoon die het aangaat en houd je daarna je muil.

Ik beweer niet dat Seki's gedrag voorbeeldig is. Hij strijdt in elk geval wel met Open Vizier. Dat kan van de anderen niet gezegd worden. Hun gedrag roept misschien minder directe weerstand op, maar is net zo verwerpelijk.

  woensdag 22 maart 2000 @ 20:59:00 #9
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254387
quote:
op 03-22-2000 om 08:52 PM schreef Quinto het volgende:
WEG MET MET SEKI

De manipulator
De sterkste roddelaar van het gezelschap
De Verbale verkrachter
Wegloper voor confrontaties


De Voornaamste Reden om op DE BUS af te stemmen..

Seki moet BLIJVEN!

  woensdag 22 maart 2000 @ 21:02:00 #10
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_254388
En wat doen we met een sjekkie die op is...

Weg Gooien en Uittrappen...

Marcel

Back On track<P>
pi_254389
sjekki is een grote zeikerd. hij moet gauw opdonderen. als ik een passagier was had ik hem allang een klap voor zijn smoel gegeven. met zijn arrogante gedrag. ik vind het niet normaal.
Ik ben best wel blij nu
  woensdag 22 maart 2000 @ 21:08:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_254390
WIE MET ZIJN GROTE MUIL NOEMT MIJ ACHTERBAKS ??? iK KRIJG JE WEL, GELOOF MIJ NOU MAAR !!!!

echo echo

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 22 maart 2000 @ 21:20:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_254391
quote:
op 03-22-2000 om 09:08 PM schreef buzzer het volgende:
WIE MET ZIJN GROTE MUIL NOEMT MIJ ACHTERBAKS ??? iK KRIJG JE WEL, GELOOF MIJ NOU MAAR !!!!

echo echo


Zelfs de buschauffeur is bang voor Seki!

pi_254392
SEKI = arbeider
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')