Hoezo offtopicquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef fransbreda het volgende:
De treinen rijden volgens dienstregeiing!!
Je familie heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef beertenderrr het volgende:
over het kerstontbijtik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan en toen het kerstontbijt plaats vond, sliep ik net. Echter vonden ze het niet nodig om me wakker te maken om erbij te zijn, maar dan nu wel lekker over klagen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef beertenderrr het volgende:
over het kerstontbijtik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan en toen het kerstontbijt plaats vond, sliep ik net. Echter vonden ze het niet nodig om me wakker te maken om erbij te zijn, maar dan nu wel lekker over klagen
waarschijnlijk zou iets dergelijks ook al resulteren in een kerstmaal bestaand uit een beschuitje met een glas water jaquote:
ik moest zojuist serieus hardop lachen om deze usernamequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef KerstmanMetPoepOpZijnLul het volgende:
[..]
ous is een coruptte neger.s ijfao jvba
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:27 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
ik moest zojuist serieus hardop lachen om deze username
Jouw username.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef KerstmanMetPoepOpZijnLul het volgende:
[..]
ik heb in bed gelegen, meer nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:27 schreef brantje het volgende:
Zo ie zo falen je ouders hard als ze je niet wakker maken voor kerst ontbijt.
Wat heb jij gister avond uitgespookt?
Je moet ook gewoon duidelijk tegen ze zijn. Mijn moeder weet dat ik niet zoveel geef om dergelijke dingen en als ze wil dat ik erbij ben, ze me toch echt zelf even moet wakker maken. Omdat ik doorgaans ook door de wekker heen slaap als ik de kans krijg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef beertenderrr het volgende:
Jij verdient een nekschotquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef KerstmanMetPoepOpZijnLul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |