Jonguuh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
TS wou gisteren nog wat krentenbrood halen bij de lokale supermarkt maar tot TS zijn schik begon de rij voor de kassa al bijna bij de ingang en was al het krenten brood helemaal op.
Maar goed kerst is toch eigenlijk ook niks anders meer dan een ordinair vreet festijn geworden dat een soort excuus vormt om je 1 keer in het jaar helemaal vol te vreten met vlees en andere dingen?
Als je dan ziet wat mensen inslaan voor kerst dat is echt bizar.
Miljoenen kalkoenen konijnen, etc worden er onder erbarmelijke omstandigheden vet gemest voor al dat volk. En nog maar niet te spreken over hoe slecht dit alles voor het milieu is.
Welkom in wereld TS, dat vreetfestijn is kerst al jaren, niks nieuws aan. Lekker handig ook om op de laatste dag voor kerst boodschappen te doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
TS wou gisteren nog wat krentenbrood halen bij de lokale supermarkt maar tot TS zijn schik begon de rij voor de kassa al bijna bij de ingang en was al het krenten brood helemaal op.
Maar goed kerst is toch eigenlijk ook niks anders meer dan een ordinair vreet festijn geworden dat een soort excuus vormt om je 1 keer in het jaar helemaal vol te vreten met vlees en andere dingen?
Als je dan ziet wat mensen inslaan voor kerst dat is echt bizar.
Miljoenen kalkoenen konijnen, etc worden er onder erbarmelijke omstandigheden vet gemest voor al dat volk. En nog maar niet te spreken over hoe slecht dit alles voor het milieu is.
Sinds wanneer is kerst een werkwoord?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:28 schreef Daniel1976 het volgende:
Het feit dat jij leeft is al slecht voor het milieu: Duzzz suïcide is always an option
En zolang als ik leef ik kerst al een vreetfestijn. niets mis mee.
Sinds jij niet doorhebt dat 'ik' is moet zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kerst een werkwoord?
Ach, jij eet toch ook gewoon in een loopgraaf met je geweer in de aanslag?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS heeft niet genoeg geld om lekker te eten met kerst
Mits mogelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ach, jij eet toch ook gewoon in een loopgraaf met je geweer in de aanslag?
Die verjaardag van die oplichter kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Jonguuh.
'tis de verjaardag van Jezus.
Dat moet toch verrekte overvloedig gevierd worden !!!oneoneeen1
Ha, jij bent niet welkom op een leuk kerstfeestje van vrienden en/of familie en gaat daarom maar in een donkere kroeg zitten en schelden op al die burgerlijke typetjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Die verjaardag van die oplichter kan me gestolen worden.
Ik grijp kerst niet aan om uitbundig mn pens vol te duwen met eten.
Ik ga gewoon gezellig naar de kroeg een biertje drinken. Veel leuker dan verplicht moeten eten omdat het moet
Ze zullen er niks van zeggen, maar van alles denken. Vooral: wat is ie gierig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:00 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zet mijn visite zometeen een vegetarisch kerstmaal voor.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:58 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ha, jij bent niet welkom op een leuk kerstfeestje van vrienden en/of familie en gaat daarom maar in een donkere kroeg zitten en schelden op al die burgerlijke typetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |