grinn, da's best ergquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het dooit hard hier. Nog een paar uur vrij voor de eerste Kerstverplichting. Inclusief gourmetten.
Oe, dat kan wel een lekker ranzig relletje worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou Jensen heeft de oorlog verklaard (zie Snafu-fillmpje voor de liefhebber) aan Birgit Schuurman omdat ze heeft gezegd dat ze het niet erg zou vinden om zijn overlijdensbericht te lezen. Kan nog wel interessant worden
Heel erg is dat. En dikke kans dat ik morgen bij mijn zus aan de fondue moet. Want dat is ook zo gezellig. En makkelijk.quote:
Het filmpje ziet er veelbelovend uit in elk gevalquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dat kan wel een lekker ranzig relletje worden.![]()
Onaneren allitereert niet.quote:
Grote erwt of wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Als je me uitnodigt, kook dan ook voor me, ja!
Ze zat wel wat graag op die ruwe ezel ...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
Ik denk rond de geboorte van het feestvarken niet zo gék veel, die Maria.
Je weet!quote:
Really?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Nou CC (mag ik je zo noemen?)
Ik volg jullie nu een paar dagen (een goede kennis van me post hier, vandaar)
Maar Teun ken ik niet.
Hebben jullie soms een terugkerend probleemkind?
Mijn hele matras is een erwt.quote:
Toen je een tijdje weg was heeft NMNS zijn naam in Teun veranderd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
Misschien gebruiken jullie toch te moeilijke woorden hier en ben ik niet slim genoeg voor dit forum.quote:
Welke goede kennis van je post in de SC?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
Neen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |