Maar ja, hij vraag niet naar jouw bank maar naar de Rabobank.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef karr-1 het volgende:
Jaaropgave van je werk krijg je meestal in februari en als ik me correct herinner krijg ik de papieren van de bank ook in januari/februari
En als je het precies wilt weten, de papieren van mijn bank (ABN) hebben een dagtekening van 5 februari 2009.
Klopt, maar ik denk dat ze elkaar niet zoveel zullen ontlopen. Ik neem aan dat ze eerst moeten wachten tot alles van het vorige jaar klaar is voor ze de berekening kunnen opmaken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar ja, hij vraag niet naar jouw bank maar naar de Rabobank.
Ik denk dat het gras bij de buren net zo snel groeit als bij mij. Maar om het zeker te weten zal ik daar toch moeten gaan meten.quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat ze elkaar niet zoveel zullen ontlopen.
Da's wel zo handig, he? Een opgave waarbij nog een dag of wat mist, heb je zo weinig aan.quote:Ik neem aan dat ze eerst moeten wachten tot alles van het vorige jaar klaar is voor ze de berekening kunnen opmaken.
Ik word anders aardig giftig van de Rabobank, waar ze het dit jaar presteren om pas de afschriften van 't eind van het kwartaal te sturen weken nadat de aangifte OB binnen moet zijnquote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef ManAtWork het volgende:
Da's wel zo handig, he? Een opgave waarbij nog een dag of wat mist, heb je zo weinig aan.
Na afloop van het kwartaal heb je nog een maand om je aangifte in te dienen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik word anders aardig giftig van de Rabobank, waar ze het dit jaar presteren om pas de afschriften van 't eind van het kwartaal te sturen weken nadat de aangifte OB binnen moet zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |