Dat was wel een inkoppertje hoorquote:
Gelukkig zie je het zelf ook inquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom gaf ik zelf de voorzet al.
Je weet dat die zender er een handje van heeft om de film te onderbreken om je hun zooi door de strot te rammen hequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, een leuke film is niet zo erg als de normale SBS-zooi.
Mja, toen werd gezegd "fans van Popstars opgelet!" was mijn reactie:"O, ik kan dus wat te drinken gaan halen!"quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat die zender er een handje van heeft om de film te onderbreken om je hun zooi door de strot te rammen he?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, toen werd gezegd "fans van Popstars opgelet!" was mijn reactie:"O, ik kan dus wat te drinken gaan halen!".
quote:
duidelijk niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat had ik beter niet kunnen zeggen, volgens mij.
Jingle Bombs ♫♪♫♫♪♪♪♫♪♫♪quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Silence, I Kill Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Das nou voorbij ..quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is te merken dat de feestdagen er zijn![]()
wel heel rustig in de SC
Die zijn meestal zo zoetsappig..quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar met de laptop op de bank gekropen en kerstfilms op tv gaan kijken.
Die maken ook nog reclame voor de film die een half uur geleden afgelopen wasquote:
Sjingel bombs, sjingelboms.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Silence, I Kill Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Natuurlijk, nog wel even hoorquote:
is toch niks meequote:
als je die had gemistquote:
en dat was een goed planquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom gaf ik zelf de voorzet al.
welke zender nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat die zender er een handje van heeft om de film te onderbreken om je hun zooi door de strot te rammen he?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, toen werd gezegd "fans van Popstars opgelet!" was mijn reactie:"O, ik kan dus wat te drinken gaan halen!".
whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |