Cool he, zelfs al ben ik bezat kan ik nog typen, ik haal zelfs nog 21 jaar bij brainage op de ds. 's nachts.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent helemaal niet dronken, Lamon. Je hebt de tegenwoordigheid van geest om je tikfoutje te verbeteren.
Het erge is dat ik precies weet waarover je het hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:
Cool he, zelfs al ben ik bezat kan ik nog typen, ik haal zelfs nog 21 jaar bij brainage op de ds. 's nachts.
De DS is de beste remedie om 's morgens de dag mee te beginnen, daar is toch niets ergs aan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het erge is dat ik precies weet waarover je het hebt
Had ik het tegen jou?quote:
Requiem van Verdi of dubreggae?quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard,stuk in de kraag en zware muziek.
Heb ik eindelijk eens een nacht SC gevonden.quote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou?Wat ga je vanavond eten dan?
Beide.quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Requiem van Verdi of dubreggae?
quote:Op zondag 27 december 2009 02:13 schreef o.us het volgende:
Me dont know, ik ga vanmiddag daarom ook boodschappen doen. Tips, iemand?
Ho ho, dit is geen SC. Lees de OPquote:Op zondag 27 december 2009 02:13 schreef o.us het volgende:
Heb ik eindelijk eens een nacht SC gevonden.![]()
Nee, you're on your own. Open er een topic overquote:Me dont know, ik ga vanmiddag daarom ook boodschappen doen. Tips, iemand?
Ik woon in Rotterdam. De stad is altijd open op zondag. Ik doelde meer op tips voor wat moet ik gaan eten vanavond.quote:
Ik ben niet bekend met dubreggae. Ook niet zozeer met het Requiem van Verdi, als ik eerlijk ben, al heb ik dat vast wel eens gehoord. Die laatste is een favoriet van Marthe Röling. Zij is een heldin.quote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
Nee dat niet, vind wel steeds overeenkomsten als je het acher elkaar draait.
Te gek is die.quote:Op zondag 27 december 2009 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dubreggae. Ook niet zozeer met het Requiem van Verdi, als ik eerlijk ben, al heb ik dat vast wel eens gehoord. Die laatste is een favoriet van Marthe Röling. Zij is een heldin.
Moet ik eens lenen van mijn ouders, zij barsten van de klassiek.quote:
Zo heb ik 't leren kennen en er zit echt coole shit tusen.quote:Op zondag 27 december 2009 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik eens lenen van mijn ouders, zij barsten van de klassiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |