Ah oke, mijn techniek daarin is ook behoorlijk bedroevend, toch ken ik Berry echt niet.quote:
Is een echte cultheld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah oke, mijn techniek daarin is ook behoorlijk bedroevend, toch ken ik Berry echt niet.
Mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:29 schreef zarGon het volgende:
De korte film van vannacht: http://animatie.blog.nl/e(...)in-als-een-meteoriet. (Video onderaan. Franse audio, Engelse ondertitels.)
Waar zeur ik? Of voel je je misschien toch een beetje in je wiek geschoten en kon je het reageren uiteindelijk toch niet laten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
O, daarom zit je er nu al twee nachten over te zeuren?
O, was je dáár op uit? Was je gewoon een beetje aan het uitdagen? Ik dacht dat je met louter goede bedoelingen in dit topic kwam.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef Stali het volgende:
Of voel je je misschien toch een beetje in je wiek geschoten en kon je het reageren uiteindelijk toch niet laten?
Ik vind het zonder aanwijsbare reden beledigen van users ook vrij lomp.quote:Overigens vind ik het negeren van users vrij lomp trouwens.
Heb ik je werkelijk beledigd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
O, was je dáár op uit? Was je gewoon een beetje aan het uitdagen? Ik dacht dat je met louter goede bedoelingen in dit topic kwam.
[..]
Ik vind het zonder aanwijsbare reden beledigen van users ook vrij lomp.
Broer is nogal relativerend dus het zal wel meevallen, maar je hebt af en toe wel een speciale dronk hoor, Stali.quote:
Nee, maar het gaat om de intentie waarmee je dingen zegt. Het gaat om het feit dat je mensen probéért te beledigen. Je hebt kennelijk het idee dat ik een bekende schrijver ben en je daagt me uit door me 'mislukte schrijver' te noemen. Dat vind ik prima, want ik ben geen bekende schrijver. Maar kennelijk wil je me wel graag beledigen.quote:
Misschien kunnen we het nog vaker herhalen. Dan wordt het vanzelf de waarheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:07 schreef Lamon. het volgende:
Was jij nou een bekende schrijver eigenlijk, Broer?
Mag ik dan Jesus zijn? Misschien zijn enkele pubers zo dom en ontvankelijk dat ze dat na 80 keer herhalen ook geloven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het nog vaker herhalen. Dan wordt het vanzelf de waarheid.
Ik denk toch een aardige postgeschiedenis op FOK! te hebben en mensen niet zomaar beledig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om de intentie waarmee je dingen zegt. Het gaat om het feit dat je mensen probéért te beledigen. Je hebt kennelijk het idee dat ik een bekende schrijver ben en je daagt me uit door me 'mislukte schrijver' te noemen. Dat vind ik prima, want ik ben geen bekende schrijver. Maar kennelijk wil je me wel graag beledigen.
Ik snap dat niet goed. Waarom wil je je op die manier uiten?
Wat zit jij iedere keer te zeiken over drinken, heb je zelf een probleem of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Broer is nogal relativerend dus het zal wel meevallen, maar je hebt af en toe wel een speciale dronk hoor, Stali.
Of is dat gewoon slaapdronken of nachtelijke opstandigheid
Tot donderdagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:24 schreef Stali het volgende:
Ik ga slapen, bash maar gezellig door. Reageer morgen wel.
Nee? Waarom uit je je dan op die manier? Waarom vraag je dan bijvoorbeeld of mijn - niet-bestaande - boeken 'voor de leuk' zijn? Is dat jouw manier van vriendelijk informeren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:21 schreef Stali het volgende:
Ik denk toch een aardige postgeschiedenis op FOK! te hebben en mensen niet zomaar beledig.
Dat is mijn intentie ook nooit natuurlijk.
Het gaat me helemaal niet om 'winnen'. Misschien dat jij het zo benadert, maar voor mij is er geen kwestie van winnen of verliezen. Voor mij is er alleen de vraag waarom jij op deze manier met mensen om wilt gaan.quote:Maar ik heb wel e.e.a. meegekregen vanuit TTK.
Alleen Broer en FOK! op Google is vrij lastig zoeken dus je wint nu. Enjoy..
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik 'bash' niet. Ik informeer naar jouw reden om mij op een bepaalde manier te benaderen.quote:
Je doet me gewoon denken aan een vrouw met net een wijntje teveel op en wat botter wordt dan je van nature bent. Niets ergs mee bedoeld hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zit jij iedere keer te zeiken over drinken, heb je zelf een probleem of wat?
Doet me teveel denken aan het einde van Love Actually.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:21 schreef broer het volgende:
Jij mag altijd Jezus zijn, Lamon.
Heb je je One Frame of Fame al toegevoegd?
Klopt wel, maar die is wel iets optimistischer, ik vind Noah ook mooier, maar wel een tikkie deprimerend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:47 schreef broer het volgende:
Die Noah is wel leuk. Je ziet hem ouder worden. (En meer donkere kringen rond zijn ogen krijgen.)
Where the hell is Matt vind ik ook wel leuk, maar daar vind ik het dan weer jammer van dat het commerciële trekjes heeft gekregen.
Dat brengt me in Ierse sferen, en dan wordt het of The Smiths of Morrissey, ik vrees morrissey met een minder vrolijk nummer, ik kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 04:10 schreef broer het volgende:
Ja, een beetje deprimerend is het wel. Komt volgens mij door die ogen. Die staan continu op dezelfde chagrijnige stand. Aan de andere kant maakt dat het filmpje wel weer heel sterk.
En dan iets lichters:
Ik baal er heel erg van dat ik deze band niet live ben gaan bekijken toen ze hier in de stad speelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |