Ja ik ben wel schuw om via voice te spreken. En zij weet dat, zij is dat zelf ook. Ik stuur liever sms'jes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan voor je bellen mijn vriend ?
Hup gewoon bellen en vragen ernaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:48 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ja ik ben wel schuw om via voice te spreken. En zij weet dat, zij is dat zelf ook. Ik stuur liever sms'jes.
Maar denk je dus dat ik best kan bellen?
Ik probeerde al mijn moed bij elkaar te brengen, en met een paar diepe adems, belde ik haar zojuist op na jouw advies. Ik krijg echter een bericht van haar dienstleverancier dat het desbetreffende telefoonnummer is kortgeleden afgesloten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hup gewoon bellen en vragen ernaar.
Anders eerste ffe wat drinken dan gaat het makkelijker.
Jezelf niet ermee laten afschepen
Misschien speelt ze hard to get
IS ze niet meer op msn ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ik probeerde al mijn moed bij elkaar te brengen, en met een paar diepe adems, belde ik haar zojuist op na jouw advies. Ik krijg echter een bericht van haar dienstleverancier dat het desbetreffende telefoonnummer is kortgeleden afgesloten.![]()
![]()
4477 nummer ofzoietsquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef Nikmans het volgende:
TS heeft 'anne aan' gesms't naar een sms-dienst
TS gaat schrikken van zijn telefoonrekening
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:45 schreef typhardmaar het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van een leuke dame weten te winnen op msn paar dagen geleden (dinsdag).
Ik ken meerdere van die sms diensten zoals beltoons, sms dames enz.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat, echt?
Gast je bent in de val gelokt
Tja, lastig. Geen contact meer mee opnemen, de (spreekwoordelijke) bal ligt nu bij haar. Als je niets meer terughoort van haar was je blijkbaar toch niet zo geweldig, en anders moet je gewoon geduld hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:45 schreef typhardmaar het volgende:
Volgende dag stuur ik haar een sms'je van mijn mobieltje en krijg geen antwoord. Vandaag (2 twee dagen sinds het laatste contact dus) nog een sms'je via het mobieltje en ook eenmaal via computer (msn) en nog steeds geen antwoord. Twee maal dus.![]()
Ok, begrijpelijk, maar laat ik het zo zeggen: ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die initieel niet voor me viel, maar wel toen ik haar bestookte met 20 smsjes...quote:Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik vind het niet leuk om op deze manier genegeerd te worden.![]()
Hahaha, hele zaak opgelost, hoor, ze kwam zonet op msn toen ik haar een emailtje stuurde via hotmail.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IS ze niet meer op msn ?
Mij hoef je niet te dankenquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:20 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Hahaha, hele zaak opgelost, hoor, ze kwam zonet op msn toen ik haar een emailtje stuurde via hotmail.
Ze kwam online en zei dat haar batterij leeg is op haar mobieltje, en dat haar ex-man Fred de rekening niet heeft betaald, en daar het in zijn naam is, kan ze hem niet meer activeren.
Ze koopt zelf een nieuwe over een paar dagen, en dat is het alweer goed. Ze heeft intussen een gezellige gesprekje meegevoerd op msn, en het is nu allemaal weer kits. Dank je wel legend_killer.
wat voor een vreemd manier van date scoren is dat zeg? i k heb er nooit van gehoord. en nu is het al te laat met de 3 dagen regel, want ze heeft intussen die tweede keer contact gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef tennisracket het volgende:
Lees mijn advies nou maar. Jij bent net ook gepwned door deze regel.
En zie je, het werktNu in haar voordeel.
hij heeft uiteindelijk een date jij nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef tennisracket het volgende:
Lees mijn advies nou maar. Jij bent net ook gepwned door deze regel.
En zie je, het werktNu in haar voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |