Als ze bedorven zijn gaan ze naar Afrikaquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Tot wanneer uiterst houdbaar, ondankbare hond???
beschermd tegen de muggen, maar gedood door voedselvergiftigingquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ze bedorven zijn gaan ze naar Afrika
Om hutten mee te bouwen, met pindakaas ging dat prima, dus met koeiestront moet het ook kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
beschermd tegen de muggen, maar gedood door voedselvergiftiging
Heel lang geleden...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:22 schreef dralion13 het volgende:
wanneer waren ze gratis dan?
Boeiendquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
beschermd tegen de muggen, maar gedood door voedselvergiftiging
Al hele lange tijdquote:
Moet ik nou lachen of huilenquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Al hele lange tijdOndanks dat het uit de belangstelling is. Ga nog wekelijks een hoop ding halen bij AH, is een hobby geworden
![]()
Huilen, doe ik ook altijd er omquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet ik nou lachen of huilen.
Was het niet zo dat je tegenwoordig alleen het verschil in prijs nog terug kreeg ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:25 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Al hele lange tijdOndanks dat het uit de belangstelling is. Ga nog wekelijks een hoop ding halen bij AH, is een hobby geworden
![]()
Volledige bedrag, voor minder doe ik het nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je tegenwoordig alleen het verschil in prijs nog terug kreeg ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |