Alto.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:52 schreef HeatWave het volgende:
klachten over R&B zijn terecht, maar bliep bliep boem boem is natuurlijk niet veel beter.
JALOERS omdat je alleen maar gitaarmuziek luistert en nergens voor open staat en alleen maar aandacht krijgt van meisjes met zwarte kleding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:57 schreef HeatWave het volgende:
Dj's. de bliepherrie van een ander aanelkaar draaien.
Nou ja, voor hen heb ik nog wel respect, geld verdienen aan simpele zielen die erintrappen, das wel clever.
Want...? Alleen gitaren is 'echte' muziek?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:57 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, voor hen heb ik nog wel respect, geld verdienen aan simpele zielen die erintrappen, das wel clever.
ja nou, enorm alto ben ik zegquote:
Nope, er is best goeie dansbare muziek, maar dingen als trance valt daar niet onderquote:Op donderdag 24 december 2009 23:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Want...? Alleen gitaren is 'echte' muziek?
rockmuzikantenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:57 schreef HeatWave het volgende:
ja tuurlijk jochie, komt natuurlijk niet in je op dat er ook nog vrouwen zijn die EN lekker zijn EN ee brein hebben, logisch als je op domme pillenslikkende breezers valtquote:Op donderdag 24 december 2009 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
JALOERS omdat je alleen maar gitaarmuziek luistert en nergens voor open staat en alleen maar aandacht krijgt van meisjes met zwarte kleding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de meeste WO'ers luisteren doorgaans niet naar gitaarmuziekquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja tuurlijk jochie, komt natuurlijk niet in je op dat er ook nog vrouwen zijn die EN lekker zijn EN ee brein hebben, logisch als je op domme pillenslikkende breezers valt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:59 schreef 3fm-fan het volgende:
[..]
rockmuzikantenvies haar hebben, op een gitaar tokkelen en zingen hoe kut het leven is.
ook wel respect dat die hun rotzooi slijten aan lelijke vrijgezelle mannen van tussen de 30 en de 50.
Gast, kom eens achter die PC vandaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja nou, enorm alto ben ik zeg.
Ik heb gewoon een brein, en met een brein kan je dat soort domme herrie nou eenmaal niet als iets anders zien dan domme herrie.
een van de grootse Muse fans die ik (ja, ook persoonlijk) ken : http://fotoboek.fok.nl/missblissquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS luistert hier naar [MUSE] No. 42 waar de Goffert nog steeds niet uitverkocht is![]()
![]()
oude mannen muziek
pijnlijk he, dat je nog vrijgezel bent en je vrije tijd besteed aan het modden van een forumquote:Op donderdag 24 december 2009 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja nou, enorm alto ben ik zeg.
Ik heb gewoon een brein, en met een brein kan je dat soort domme herrie nou eenmaal niet als iets anders zien dan domme herrie.
jij tikt dit natuurlijk terwijl je een supermodel neuktquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gast, kom eens achter die PC vandaan.
nee, die luisteren naar hardcorequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
de meeste WO'ers luisteren doorgaans niet naar gitaarmuziek
eerlijk gezegd ziet ze er wel knap uit maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een van de grootse Muse fans die ik (ja, ook persoonlijk) ken : http://fotoboek.fok.nl/missbliss
verder nog slap gelul?.
Zo, sterke comeback hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ziet ze er wel knap uit maar![]()
![]()
door die muziek kan ze wss niet meer normaal nadenken
zonde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |