quote:
Ja maar daar doen wij helemaal niet aan!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:44 schreef Hetiszover het volgende:
en zoveel haat op FOK!
Wat een faalwereld
[ afbeelding ]
Of je broertje zit er achter, of je hebt iets heel verkeerds gesnovenquote:
quote:
nee das ditquote:
Jouw posts herinneren mij er weer aan waarom klb zo veel op onz begint te lijkenquote:
okquote:Op donderdag 24 december 2009 23:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee das dit
[ afbeelding ]
en dit ben jij
[ afbeelding ]
positief ?:P:DP:Pquote:Op donderdag 24 december 2009 23:50 schreef Visplek het volgende:
[..]
Jouw posts herinneren mij er weer aan waarom klb zo veel op onz begint te lijken
Mooi zegquote:
Dat stukje zing ik juist extra hard. Met een bomvolle kerk uit volle borst het 'Ere Zij God' zingen, mooier kan het niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mooi zegWat een coole opname
![]()
Bedankt
Morgen zingen wij het ook weer in de kerk, maar ik blijf altijd een beetje moeite houden met dat Vrede op aarde.
'en manier'quote:Op donderdag 24 december 2009 23:53 schreef Teezie het volgende:
Nee sukkel. Dat is niet positief. Laat ik het maar duidelijk uitleggen.
10 jaar geleden z(w)ijn we begonnen met FOK. We wouden de mensen die nooit buiten kwamen en manier geven om zich toch plezier te geven. Maar er kwamen ook mensen die wel soms buiten kwamen en die al plezier hadden op andere manieren. Die kwamen dan in klachtbaak om beetje serieus te praten. En de mongolen kwamen GAST WTF PRAAT IK KWEET NIET EENS WAAR MN LINKERTIET IS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |