abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77482884
Hallo luitjes!
Ik ben op zoek naar een Diesel Thanaz 73J in de maat 30x32.
Aangezien het een model uit de collectie van 2008 is, is deze niet meer verkrijgbaar op de online shop van Diesel. En Ebay bied ook geen uitkomst in mijn maat..
Of weten jullie misschien een ander, soortgelijk, slim/skinny model?
Diesel Jeans!
pi_77484205
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef M1stral het volgende:
Als je een chainstitched hem wil hebben dan wel ja. Inkorten van broeken kunnen ze op elke hoek van de straat.
Ik laat dat nu met eentje doen, maar ze kunnen dus blijkbaar ook gewoon de bestaande zoom laten zitten op een of andere manier, daar kon ik iig voor kiezen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 31 januari 2010 @ 21:57:07 #178
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_77492534
@ Samson:

Ja, je kan inderdaad je originele hem behouden en daar zie je aan de buitenkant ook niet zoveel meer van. Ik heb dat met twee Blue Blood broeken laten doen, maar heb daar tot op de dag van vandaag nog spijt van, gelukkig cuff ik ze nooit.

Anyway, wanneer ze dus je originele hem behouden, dan word je broek dus gewoon afgeknipt en word je hem teruggestickt op het afgeknipte stuk broek. De stitch zit dan op de plek waar je originele stitch/chainstitch zat. Duidelijk?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_77493372
k heb gewoon voor het eerst een nudie jeans gekocht
pi_77493621
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef ropb het volgende:
Hallo luitjes!
Ik ben op zoek naar een Diesel Thanaz 73J in de maat 30x32.
Aangezien het een model uit de collectie van 2008 is, is deze niet meer verkrijgbaar op de online shop van Diesel. En Ebay bied ook geen uitkomst in mijn maat..
Of weten jullie misschien een ander, soortgelijk, slim/skinny model?

in de winkels heb je nog de poiak als slim/skinny model voor de rest heb je alleen maar bootcuts en larkees(recht model).
Slim fit modellen worden steeds minder.
Kijk op asos.com voor meer diesels,daar hebben ze ook die poiak.
pi_77494427
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef BMD het volgende:
k heb gewoon voor het eerst een nudie jeans gekocht
en hopelijk ook je laatste
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_77494594
net mn edwin gewassen, resultaat is niet heel bijzonder maar dat had ik ook niet verwacht

en nudie jeans is echt kut
pi_77495084
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef gold-rush het volgende:

[..]

in de winkels heb je nog de poiak als slim/skinny model voor de rest heb je alleen maar bootcuts en larkees(recht model).
Slim fit modellen worden steeds minder.
Kijk op asos.com voor meer diesels,daar hebben ze ook die poiak.
poiak/heeven zijn idd vrij slim, hoewel heeven wat meer taper is
pi_77520542
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef M1stral het volgende:
@ Samson:

Ja, je kan inderdaad je originele hem behouden en daar zie je aan de buitenkant ook niet zoveel meer van. Ik heb dat met twee Blue Blood broeken laten doen, maar heb daar tot op de dag van vandaag nog spijt van, gelukkig cuff ik ze nooit.

Anyway, wanneer ze dus je originele hem behouden, dan word je broek dus gewoon afgeknipt en word je hem teruggestickt op het afgeknipte stuk broek. De stitch zit dan op de plek waar je originele stitch/chainstitch zat. Duidelijk?
Ah, ok, duidelijk, ach, ik zie wel hoe het wordt
  zondag 7 februari 2010 @ 20:50:03 #185
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_77742431
Samson, heb je die broek nou al eens terug, ingekort en wel? Ben wel benieuwd of ze het netjes gedaan hebben.

Hier trouwens nog een ritsje pics van de 003. Weet echter niet of het de moeite waard is vergeleken met de pics die ik de vorige keer gepost heb.

Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_77742646
wat doe je in het dagelijkse leven met je knieen?
pi_77743369
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef unioz het volgende:

[..]

en hopelijk ook je laatste
Wellicht doe je dit af als een sullige vraag, maar ik stel 'm serieus : kun je uitleggen waarom Nudie standaard wordt afgeraden/afgekraakt in dit topic? Behalve het feit dat het een best "doorgaans" merk is t.o.v. apc enzulks.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:08:30 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_77743440
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef unioz het volgende:
wat doe je in het dagelijkse leven met je knieen?
Flauw, maar had ik kunnen verwachten. Ik ben CV onderhouds monteur en de nogal wat oudere kacheltjes zijn staande modellen, vandaar dat je dus vaak op je knieen moet zitten.
Blog
  zondag 7 februari 2010 @ 21:10:42 #189
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_77743561
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wellicht doe je dit af als een sullige vraag, maar ik stel 'm serieus : kun je uitleggen waarom Nudie standaard wordt afgeraden/afgekraakt in dit topic? Behalve het feit dat het een best "doorgaans" merk is t.o.v. apc enzulks.
Nudie is relatief duur voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt. Met andere woorden, de kwaliteit is niet zoals je mag verwachten van een dergelijk geprijsd product. Althans, dat is wat ik vaak hoor, ik spreek zelf niet uit ervaring. Nooit Nudie gedragen namelijk.

Overigens vind ik Nudie's niet mooi. Voornamelijk vanwege die orange threads die ze gebruiken. Ik vind het iets teveel in het oog springen voor een spijkerbroek.
Blog
pi_77744156
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef M1stral het volgende:
Samson, heb je die broek nou al eens terug, ingekort en wel? Ben wel benieuwd of ze het netjes gedaan hebben.

Hier trouwens nog een ritsje pics van de 003. Weet echter niet of het de moeite waard is vergeleken met de pics die ik de vorige keer gepost heb.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, ik heb de broek terug en het is erg netjes gedaan, ik draag m nu met veel plezier, thanks
  zondag 7 februari 2010 @ 21:33:35 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_77745012
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel. De kwaliteit van A.P.C. is stukken beter. Je krijgt meer waar voor je geld.

A.P.C. is Nudie gewoon de baas.

Nudie is een overprijst en overgewaardeerd merk.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:42:21 #192
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_77745589
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Yep, ik heb de broek terug en het is erg netjes gedaan, ik draag m nu met veel plezier, thanks
Zou je misschien een plaatje willen posten? Ik weet dat het bij mijn BB's niet zo mooi gedaan is... En dan bedoel ik vooral de binnenkant.
Blog
  zondag 7 februari 2010 @ 21:52:04 #193
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77746275
Ik draag zelf veel Nudies. Het grote probleem van Nudie zijn de crotch rips en dan vooral bij de Slim Jim. Al ben ik wel erg tevreden over de laatste 3 die ik heb gekocht. Die houden het hartstikke goed.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_77747994
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:08 schreef M1stral het volgende:

[..]

Flauw, maar had ik kunnen verwachten. Ik ben CV onderhouds monteur en de nogal wat oudere kacheltjes zijn staande modellen, vandaar dat je dus vaak op je knieen moet zitten.
ik zit meestal op een bureaustoel dus van kneefades heb ik ook weinig te verwachten
pi_77753738
Eerste post hier en gelijk maar een fitpic van mijn APC new standards

pi_77755409
pi_77761385
Kom je eerst checken wat de rest vindt voordat je 'm koopt?
pi_77762964
Heb ze al twee maanden hoor wou alleen even een fitpic delen, die toevallig in een pashokje is gemaakt. En naar mijn weten verkoopt de zara geen apc
pi_77768699
Gisteren heb ik per ongeluk wat mango smoothie op mn Atelier laten druppelen. Ik heb daarna met een zo een natte doekje van de KFC een beetje te fanatiek op mn broek gewrijft. Niet zo slim aangezien er nu er van die hele vage witte vlekken op dat plek zitten. Hetzelfde effect zegmaar als je met een normale tissue op een spijkerbroek wrijft. Het lijkt wel of er hele kleine witte papier vezels in de broek zijn zit.
En nu is mijn vraag hoe krijg ik dit eraf?
De Atelier is tot nu toe (3/4 maanden) nooit gewassen. En ben dat eigenlijk nog lang niet van plan omdat ik de originele donkere kleur wil behouden. Zonder de gewassen plekken, dus zegmaar net als toen in de winkel. Maar de broek is eigenlijk wel aan een wasbeurt toe, vooral met die vlekken. Kan ik het naar een stomerij brengen? Of gaat het ook verkleuren en vouwen erin komen?
pi_77771798
gewoon een handwas met ph-neutrale zeep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')