Ik laat dat nu met eentje doen, maar ze kunnen dus blijkbaar ook gewoon de bestaande zoom laten zitten op een of andere manier, daar kon ik iig voor kiezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef M1stral het volgende:
Als je een chainstitched hem wil hebben dan wel ja. Inkorten van broeken kunnen ze op elke hoek van de straat.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef ropb het volgende:
Hallo luitjes!
Ik ben op zoek naar een Diesel Thanaz 73J in de maat 30x32.
Aangezien het een model uit de collectie van 2008 is, is deze niet meer verkrijgbaar op de online shop van Diesel. En Ebay bied ook geen uitkomst in mijn maat..
Of weten jullie misschien een ander, soortgelijk, slim/skinny model?
en hopelijk ook je laatstequote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef BMD het volgende:
k heb gewoon voor het eerst een nudie jeans gekocht
poiak/heeven zijn idd vrij slim, hoewel heeven wat meer taper isquote:Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef gold-rush het volgende:
[..]
in de winkels heb je nog de poiak als slim/skinny model voor de rest heb je alleen maar bootcuts en larkees(recht model).
Slim fit modellen worden steeds minder.
Kijk op asos.com voor meer diesels,daar hebben ze ook die poiak.
Ah, ok, duidelijk, ach, ik zie wel hoe het wordtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef M1stral het volgende:
@ Samson:
Ja, je kan inderdaad je originele hem behouden en daar zie je aan de buitenkant ook niet zoveel meer van. Ik heb dat met twee Blue Blood broeken laten doen, maar heb daar tot op de dag van vandaag nog spijt van, gelukkig cuff ik ze nooit.
Anyway, wanneer ze dus je originele hem behouden, dan word je broek dus gewoon afgeknipt en word je hem teruggestickt op het afgeknipte stuk broek. De stitch zit dan op de plek waar je originele stitch/chainstitch zat. Duidelijk?
Wellicht doe je dit af als een sullige vraag, maar ik stel 'm serieusquote:
Flauw, maar had ik kunnen verwachten. Ik ben CV onderhouds monteur en de nogal wat oudere kacheltjes zijn staande modellen, vandaar dat je dus vaak op je knieen moet zitten.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef unioz het volgende:
wat doe je in het dagelijkse leven met je knieen?
Nudie is relatief duur voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt. Met andere woorden, de kwaliteit is niet zoals je mag verwachten van een dergelijk geprijsd product. Althans, dat is wat ik vaak hoor, ik spreek zelf niet uit ervaring. Nooit Nudie gedragen namelijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wellicht doe je dit af als een sullige vraag, maar ik stel 'm serieus: kun je uitleggen waarom Nudie standaard wordt afgeraden/afgekraakt in dit topic? Behalve het feit dat het een best "doorgaans" merk is t.o.v. apc enzulks.
Yep, ik heb de broek terug en het is erg netjes gedaan, ik draag m nu met veel plezier, thanksquote:Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef M1stral het volgende:
Samson, heb je die broek nou al eens terug, ingekort en wel? Ben wel benieuwd of ze het netjes gedaan hebben.
Hier trouwens nog een ritsje pics van de 003. Weet echter niet of het de moeite waard is vergeleken met de pics die ik de vorige keer gepost heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon heel simpel. De kwaliteit van A.P.C. is stukken beter. Je krijgt meer waar voor je geld.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wellicht doe je dit af als een sullige vraag, maar ik stel 'm serieus: kun je uitleggen waarom Nudie standaard wordt afgeraden/afgekraakt in dit topic? Behalve het feit dat het een best "doorgaans" merk is t.o.v. apc enzulks.
Zou je misschien een plaatje willen posten? Ik weet dat het bij mijn BB's niet zo mooi gedaan is... En dan bedoel ik vooral de binnenkant.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Yep, ik heb de broek terug en het is erg netjes gedaan, ik draag m nu met veel plezier, thanks
ik zit meestal op een bureaustoel dus van kneefades heb ik ook weinig te verwachtenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Flauw, maar had ik kunnen verwachten. Ik ben CV onderhouds monteur en de nogal wat oudere kacheltjes zijn staande modellen, vandaar dat je dus vaak op je knieen moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |