Oh laat ook maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:50 schreef stef040 het volgende:
[..]
Wat is er mis met g-star?
Het is een nette broek en hij zit fijn.
Omdat een contest er voor is om jeans van dezelfde maker en vaak ook hetzelfde model te vergelijken na x maanden. Daar wordt dan een winnaar uitgekozen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef M1stral het volgende:
Hehe, die Somet zit vandaag de dag niet zo strak meer, hij is erg comfortabel op het moment. Maar ik zou inderdaad nog foto's posten van mijn gewassen 008. Echter nog niet gedaan, zal er van de week eens tijd voor maken.
En waarom gaat die contest nergens over? Het is vooral een bron voor documentatiemateriaal betreffende het fading proces. De meningen over welke het mooist zijn zijn nogal verdeeld, kwestie van smaak denk ik dan maar.
Wat draagt ie die somet fucking lelijk zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
m1stral is zo blij met zijn broekje dat hij een contest doet.
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158075&page=1
(hij is wel nice)
Wat is er mis met je broek hoog optrekken?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Electrostress het volgende:
[..]
Wat draagt ie die somet fucking lelijk zeg
Lekker hoog opgetrokken zodat de naad eens even goed hard in de bilpartij wordt gedrukt.
Te hoog is fugly man.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is er mis met je broek hoog optrekken?Beter dan dat het kruis op je knieen hangt
![]()
Hij draagt hem prima.
'Te' is altijd verkeerd, of het nu te hoog is of te laagquote:
Jij bent nogal gefixeerd op mijn billen niet? Wat maakt jou het uit of die broek strak, wijd, hoog, laag zit of niet, jij draagt hem toch niet? Trouwens kan je die Somet helemaal niet hoog dragen,gezien de frontrise nog geen 9 inch is.quote:
mooi horloge, mag ik vragen welk merk/type?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef santiagojwz het volgende:
vrijdag een vette blue blood gescoord, perfecte pasvorm!
[ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:34 schreef Dokay het volgende:
[..]
mooi horloge, mag ik vragen welk merk/type?
Prima, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek gewassen...
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik zeg dat ik 'm een beetje vreemd vind vallen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek gewassen...
[ afbeelding ]
Hoezo vreemdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik zeg dat ik 'm een beetje vreemd vind vallen?Zal wel aan het model liggen gok ik
Hij lijkt op de rechtste pic veel hoger te zitten, maar ik besef me dat je daar veel dichter bij de camera staatquote:
Ik had de broek ook wat opgetrokken (iets te hoogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij lijkt op de rechtste pic veel hoger te zitten, maar ik besef me dat je daar veel dichter bij de camera staat
ga je niet voor dikke stackzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef unioz het volgende:
vandaag mijn sammies bij tenue de nimes binnengebracht om te laten inkorten + taperen. Zal de resultaten later deze week posten
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens wel wat te diep in zijn naad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |