Familie wil harry potter kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:03 schreef tralalala het volgende:
Hoe weet je dat? Kijk je stiekem SBS TS?
Ja. Als je het hebt ga je heel vreemd "praten".quote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef BasementDweller het volgende:
Paulisma, is dat een ziekte?
Ik geloof beide stellingen wel. Dat hij studeerde wil niet per defenitie zeggen dat hij daarin diploma's heeft gehaald...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:09 schreef TNA het volgende:
Wikipedia:
"Zijn weerkennis ontleent hij aan een Teleaccursus en het bestuderen van natuurverschijnselen."
"Paulusma studeerde Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit Leiden (1975-1981)"
Dat eerste geloof ik graag..
Godver krijgen we dat nou elke dag te horen?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef AdvancedPower het volgende:
IK WAS BIJ PIET OP DE TV!111
HAHAHA!111
Paul is ma.quote:
Dat doet Piet ook gewoon als hij wel moet werken hoor, die man kan alles.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef boudemaniak het volgende:
Waarom issie nog tv? Kan hij niet beter een biertje drinken vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |