Tot maandag zelfsquote:Op donderdag 24 december 2009 20:38 schreef Rensjebree het volgende:
Ik dus even lekker werken vandaag.....
ga ik om 6 uur naar huis, even eten enz enz....
Wil ik boodschappen gaan doen, zijn die supermarkten dicht!
Nu moet ik frikandellen eten als ontbijt !
Klacht : supermarkten die die te vroeg sluiten !
Klacht 2 : kerst
klacht 3 : God
klacht 4 : jezus komt morgen pas !
Ja dusquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Apuleius het volgende:
Vreet de frikan's op en laat de dellen liggen voor na het eten!
So? Kerstmis (die vastgelegde vrije dagen dus) is op de 25ste en 26ste december. Niet op de 24ste.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het is kerstavond enzo...
gegratineerde aarskak op een bedje van hondezeikquote:
Eerst even laten sudderen in ochtendurine en als laatste een snufje tarrel strooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gegratineerde aarskak op een deegje van hondezeik
als desert chocolade truffels ofzo.. zit je gewoon de kak van je buurman te vreten.. blijft volgens mij net zo plakken tussen je kiezenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerst even laten sudderen in ochtendurine en als laatste een snufje tarrel strooien.
En als toetje eet je lekkere nijfjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerst even laten sudderen in ochtendurine en als laatste een snufje tarrel strooien.
Nee, maar jullie hebben dan weer negers die blanke meisjes van 16 bezwangeren en dan slaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
die hebben wij niet in het mooie Den helder.
Google zei: olifantenlullenschijfjesquote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En als toetje eet je lekkere nijfjes.
die hebben we welquote:Op donderdag 24 december 2009 20:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben dan weer negers die blanke meisjes van 16 bezwangeren en dan slaan.
Nee joh. Gewoon stront in schijfjes!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Google zei: olifantenlullenschijfjes
Lol, of voor de variatie:quote:Op donderdag 24 december 2009 20:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon stront in schijfjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |