volgens mij nog in datzelfde gebouw als gister, maar ik was de weg ook een beetje kwijtquote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja waar zit je dan godverdommeJij hebt je telefoon hier laten liggen en R neemt ook niet op
Dat is TS heul niet.quote:
idddquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
HAHAHA DIT IS ECHT EEN GRAPPIG SCENARIO HOE GROOT IS DE KANS DAT DIT GEBEURT HAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Flapdrop. Er moet toch IEMAND die foto makenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is TS heul niet.Waar is nummer 4?
Volgens je OP en het moment dat je wakker wordt van een avondje stappen zit je in de VS.....quote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef wannabewyccie het volgende:
[..]
volgens mij nog in datzelfde gebouw als gister, maar ik was de weg ook een beetje kwijt
Klopt daar ben je. het spijt me moppie, ben onderwegquote:Op donderdag 24 december 2009 19:26 schreef wannabewyccie het volgende:
[..]
volgens mij nog in datzelfde gebouw als gister, maar ik was de weg ook een beetje kwijt
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Flapdrop. Er moet toch IEMAND die foto maken
't is geen kloon van PSquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:51 schreef Bob-B het volgende:
leuk dat puntenslijpsel een kloon heeft gemaakt om met zichzelf een monoloog te voeren.
Iemand moet toch de foto maken?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is TS heul niet.Waar is nummer 4?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |