Bij voorkeur idd gewoon alleen maar DIV-tags in je html. De opmaak doe je maar in CSSquote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Het template dat hij gedownload heeft is (behalve dat het sowieso een gigantische puinhoop is, zelfs voor 2001 begrippen) dan ook helemaal niet geschikt voor wat hij er mee wil.
Bij voorkeur gewoon tags gebruiken die je nodig hebt. En niet overal willekeurig tables of divs invoegen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bij voorkeur idd gewoon alleen maar DIV-tags in je html. De opmaak doe je maar in CSS
wat kan je daar uberhaupt mee? Technisch gezien. Ik ben bekend met SQL injection e.d. en ik weet wat mail header injection -is-, maar wat kan je er precies mee? Een andere From of sender IP header ofzo maakt toch geen fuck uit...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
zoek even op mail header injection
Zet er een paar cc's in en je kunt mooi spam versturen via andermans server.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
wat kan je daar uberhaupt mee? Technisch gezien. Ik ben bekend met SQL injection e.d. en ik weet wat mail header injection -is-, maar wat kan je er precies mee? Een andere From of sender IP header ofzo maakt toch geen fuck uit...
Ah. Inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
meer adressen in de sendlist plaatsen en een deel van de inhoud van het mailtje bepalen, leuk voor spammers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |