abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2000 @ 19:40:00 #1
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_254344
Aziz in gesprek met Seki over Iwan: "Hij moet weer even op zijn plaats gezet worden."
Ik mag om een teiltje vragen? Wat een vreselijk stel die twee, met terugwerkende kracht alsnog wegstemmen die Aziz! Hoe de wind waait waait zijn rode jasje...

(Leuk om dit in retrospect te zien, vandaag las ik op de officiële Bus-pagina dat Seki tegen Aziz heeft lopen verkondigen dat hij zou walgen als hij zo dik was als Aziz.)

Als Iwan ooit zou kunnen horen, letterlijk, dus niet van horen zeggen (bijvoorbeeld door klikspaan Aziz) wat Seki in deze uitzending over hem heeft gezegd, dan denk ik dat de eerste klappen die zullen vallen door Seki geïncasseerd zullen gaan worden. Ongelofelijk!!
Ik las net dat Iwan uitbraak heeft en Jop meeneemt. Ze gaan naar Jop's moeder. Hopenlijk heeft die de uitzending van vanavond opgenomen en laat ze Pretty Boy en zijn uitbreekmaatje even kijken hoe Seki over Iwan praat en hoe lekker Aziz meelult.

Heb werkelijk met wijd opengesperde bek zitten kijken.

Ben te zaai voor een signature
pi_254345
De grootste "kontenkusser" in de bus is Aziz. Hij loopt maar met Seki mee te praten. Nog niet zo lang geleden heeft hij iedereen opgetrommeld voor een groepsgesprek, om duidelijk te maken dat als iemand een probleem heeft met iemand, dat men dan niet naar hem gaan. Nou en daar zit hij dan, Seki zit over iedereen te klagen bij hem en het enigste wat meneertje Aziz doet is een beetje achterbaks mee gaan lachen.
Nee, dan had ik liever hem zien gaan dan Willeke.

SBS doet trouwens wel aan een hoop knip- en plakwerk. Eerst zie je beelden van een dag geleden. Daarna zie je beelden die daar mooi op volgen om een mooi beeld van iemand neer te zetten terwijl dat gesprek alweer een paar dagen eerder gevoerd is. Vandaag in de uitzending hoorde ik namelijk door het gesprek van Tessa en Antonette in de slaapkamer, Willeke iets roepen, terwijl bij het volgende gesprek Willeke alweer bijna 2 dagen weg was. Maar ik had ook niet anders verwacht hoor........

  woensdag 22 maart 2000 @ 20:00:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_254346
Over twee weken wordt in ieder geval Aziz weer op zijn plaats gezet namelijk op de bank en daarna naar huis!
pi_254347
Ja hallo allemaal. Ik heb vanavond wel de mooiste imitatie ooit van een bolle pinquin gezien

En dat na een driedaagse cursus dramatiese ekspressie.

pi_254348
Over Seki hoef ik niets meer te zeggen. En Aziz... gatverdamme "Maar hij doet ut zelf ook". heeft weer eens niet begrepen waar het over ging: Namelijk dat Seki al 6 weken claimt de enige te zijn die het niet doet (dat iedereen lult waren ze al achter).
Seki: als ik hier buiten praat noem IK dat geen roddelen (hahahahaha)
Het zit Sek echt dwars zeg dat Iwan en Es hem op zeer beleefde normale toon aanpraken op zijn kritiek en gedrag. Wat laat hij zich kennen zeg, ongelofelijk kinderachtig om zo triest om je heen te maaien. Sek trilde helemaal(of was dat van de koude?). Waarom geeft 'ie niet gewoon toe dat 'ie net zo goed of slecht als iedereen is. Dat zou een stuk waardiger zijn en beter voor z'n hart.
Aziz was triester dan ooit, Iwan en Tes hebben op je gestemd, nou en....
Vraag me af of 'ie als kind ook helemaal triest en vol wraakgevoelens op een inzinking afstevende iedere keer als 'ie niet uitgenodigd werd op een verjaarspartij.

pi_254349
Wààr had Tessa (in gesprek met Ant. in slaapkamer) die 'aanwijziging' vandaan, 'om tegenover Seki haar vrouwelijke charmes te gebruiken en 'ns op z'n schoot te gaan zitten' ???

Van Esmeralda, of van de Psych ?

In dat laatste geval zou Tessa óók een 'remote gestuurde Mol' kunnen zijn.... (die 'viel' op iemand van de regie tijdens voor-selectie ? WAT mocht er toen "absoluut niet bekend worden" vlgs. Tessa, toen zij zo teleurgesteld was in de mail van die persoon ?)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')