het sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef o.us het volgende:
Boeiend, doe ik ook. Ga jij maar lekker op het sneeuw fietsen als het allemaal zo makkelijk is.
Onterechte klacht dus.
Op het sneeuw lopen is zo veel makkelijker dan op de sneeuw fietsenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef o.us het volgende:
Boeiend, doe ik ook. Ga jij maar lekker op het sneeuw fietsen als het allemaal zo makkelijk is.
Onterechte klacht dus.
OMG EEN TYPO LAAT IK HEM MAAR DAAR OP GAAN WIJZEN OMDAT IK NIKS ANDERS KAN VERTELLEN OMDAT HIJ GELIJK HEEFT EINZ!!!!!!!!!!!11111111quote:
Jij weet wat je met vrouwen aan moetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik gvd het stoepje voor ons huis heel vlijtig schoongemaakt. Loopt zo'n snol gewoon over straat met haar hond. KOM NOU!!!
Ik heb d'r aan haar haren teruggesleurd en op de stoep geflikkerd. IK STA HIER DUS NIET VOOR DE KATSEKUT TE VEGEN JAAA!!! LOPEN!!! STOEPHOER!!!
Wijven die niet normaal kunnen doen..
Die dus ook nog. Moest gisteren een stuk 15 km/u gaan rijden omdat er z'n achterlijke gladiool op zijn fiets voor me reed en ik hem niet in kon halen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Bostrol het volgende:
Fietsers die op de autobaan rijden.
Schaam je dubbelquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef tjoektjoek2 het volgende:
Fietsen![]()
oh wacht... ik rijdt zelf ook fiets![]()
Jij moet gewoonn hard geklapt worden vol op je bek k*nker loserquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef Sombreros het volgende:
Klacht: Mensen die met z'n 2en/3en naast elkaar op het fietspad gaan lopen omdat er sneeuw op het voetpad ligt, en je dan niet aan horen/zien komen waardoor je op je remmen moet gaan staan en moet gaan bellen om er langs te komen.
Verwachte reactie(s): Fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |