25 jaar, deel 2quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een 25ste verjaardag
CD's van Rage Against the Machine??quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Waar kan ik meer van dit soort werk van die Morello vinden?
Rage Against The Machine, Audioslave en nog wat sologedoe geloof ik.quote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Waar kan ik meer van dit soort werk van die Morello vinden?
Audioslave, Nightwatchman.quote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
CD's van Rage Against the Machine??![]()
Nee geen idee eigenlijk of hij naast RATM nog echt veel gedaan heeft eigenlijk.. Goeie!
The Nightwatchmanquote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Rage Against The Machine, Audioslave en nog wat sologedoe geloof ik.
Audioslave, en http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nightwatchman maar dat was meer akoestisch.quote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijk of hij naast RATM nog echt veel gedaan heeft eigenlijk.. Goeie!
OK, thanks, ook aan de anderen. Ik ga morgen eens zoeken. Wat hij vanavond liet horen smaakt naar meerquote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Edit: en Audioslave natuurlijk![]()
Kan Bono nog een heleboel van leren.quote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef D. het volgende:
Bruce doet wel de betere aankondigingen van vanavond
Dat is een andere DVD.quote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is al uit volgens http://www.readjunk.com/n(...)dvd-set-out-nov-3rd/
Die zag ik ook ff niet aankomen!quote:Op zondag 27 december 2009 00:09 schreef DrMarten het volgende:
OMFG![]()
![]()
![]()
Absoluut mijn favo Springsteen nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |