Piet komt toch uit friesland.quote:[b]Op donderdag 24 december 2009 16:29
Groningen maakt nog steeds deel uit van Nederland, kunnen we dat niet eens afsteken met die hele Piet Paulusma en zijn paniekpraat erbij?![]()
Klacht: zie TT.
Antiklacht: zometeen spaghetti
Dan steken we dat ook af!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:03 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
Piet komt toch uit friesland.
Mag van mij ook afgestoken worden, maar dat ter zijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem aangeraakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef BigRedKane het volgende:
Piet Paulusma met zijn gore kuthoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg macaroniquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijft die ijzel nu? Die storm? We zouden ingesneeuwd raken, afgesneden worden van de buitenwereld, hamsterpraktijken bij de Albert moeten ondergaan en de noodpakketten zouden niet aan te slepen zijn! Toen ik dat hoorde was ik zo blij, eindelijk zou ik weer eens een echte winter meemaken!
Welnu beste kijkbuisfokkertjes, ik kijk uit het raam en er is weer geen fuck aan de hand. Die weersvoorspellingen van Piet Paulusma zijn allemaal crap![]()
Groningen maakt nog steeds deel uit van Nederland, kunnen we dat niet eens afsteken met die hele Piet Paulusma en zijn paniekpraat erbij?![]()
Klacht: zie TT.
Antiklacht: zometeen spaghetti
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraakt.
Heb je wel je handen ontsmet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Kut met peren, de grootste rotzooi gaat weer over Eindhoven enz. heen! Wij krijgen weer niks!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:35 schreef Lariekoek het volgende:
Sorry, Piet had iets teveel gedronken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |