En da's dan weer een te vaag adres, en tevens maar 1 jaar bruikbaar...quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Dichterbijer het volgende:
AH Nizno!Hier bekend
www.theatergroepnizno.nl
Mijne ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Mijn subwoofer vindt die achtergrondmuziek niet leuk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
The name is Ria, Mala Ria!
Kijk, dat had ik dan weer een betere naam gevonden.
Boehoe het is niet erg, ik vond het frappant. Hence the PI.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Was daar erg aan? Doet die theatergroep al jaren nl.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry voor:
Het wachten op het topic, was erg (heel erg) lang geleden dat ik dit had gedaan....
En de titel, was inspiratieloos en ik voelde de druk
http://3fmseriousrequest.punt.nl/ mag ook wel eens een update krijgenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En da's dan weer een te vaag adres, en tevens maar 1 jaar bruikbaar...
Ja, ik ben nogal kieskeurig.
Heb het probleem hier ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef tralalala het volgende:
Mijn subwoofer vindt die achtergrondmuziek niet leuk.
Ik zap naar een andere stream. Die blije kop van Timur heb ik nu wel weer gezien.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sj0rSz het volgende:
Jeuh, een XXXL uitzending van de Headlines.....
Ik vind het een goeie TT hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry voor:
Het wachten op het topic, was erg (heel erg) lang geleden dat ik dit had gedaan....
En de titel, was inspiratieloos en ik voelde de druk
Overgeschakeld naar het pleinquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Op dit moment lopen er dus 3 dingen naast elkaar...
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Muziek op het plein
Lekker overzichtelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ik vind het een goeie TT hoor!
Ik vind het ook een beetje teveel om te volgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
ik weet niet, ik vond Mando Diao vroeger altijd wel leuk, maar de nieuwe nummers toch wat minderquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
DANCE WITH SOMEBODY
Ik heb gister besloten dat ik dit dé plaat van 2009 vind.
Handigquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
Geen idee ik zit bij corton.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef themauster het volgende:
is dit een Headlines voor 20 min of blijft dit tot 8 uur door gaan?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
The best!
Hopelijk volgend jaar weer
Ik ken ze door dat nummer en hij werd een paar weken elke dag 5 keer op werk gedraaid, ik heb hem zelf platgedraaid en op de radio istie ook grijsgedraaid en nog steeds ben ik hem niet zat. Nouuuuu dat gebeurt niet vaak.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vond Mando Diao vroeger altijd wel leuk, maar de nieuwe nummers toch wat minder
Een link naar de install playerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Verder nog suggesties voor de player? Dan kan ik die meenemen voor volgend jaar.
zal wel om 20:00 zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef ApperlooDude het volgende:
Iemand een idee wanneer Koenders komt?
Dat was ook de reden voor mij om hem te requestenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
DANCE WITH SOMEBODY
Ik heb gister besloten dat ik dit dé plaat van 2009 vind.
Yepquote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef StephanL het volgende:
101 tv blijft bij Eric Corton zo te zien.
Radio stream en webcam streamquote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef miieejj het volgende:
waarom nou... ik wil gewoon kijken naar het glazen huis en luisteren wat ze kijken..
Watquote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef miieejj het volgende:
waarom nou... ik wil gewoon kijken naar het glazen huis en luisteren wat ze kijken..
Om 8 uur het huis uit en zo te zien begint het vanaf NU met plorkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef henkde_j het volgende:
Zijn er al details bekend van het programma van vanavond?
Wil graag weten wanneer we naar Groningen moeten gaan
DAN PAK JE EEN WEBCAM STREAM!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik wil geen plork en die aannemers zien..
Die van ARR-I ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
gerbenp: je webicon is te groot; 100kB max.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat kon mensen hier ONTZETTEND zeiken, zeuren kotsen....
http://www.3fmfan.nl/page/sr09_player
Ga daar heen en bepaal zelf wat je hoort en ziet... mijn god
Gewoon op nederland 3quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk zenden ze Armin volledig uit
Die zocht ik, dankje!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat heb ik niet op mijn tvquote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/sr09_playerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
DIE HEB IK maar waar moet ik audio switchen?
Het is dan ook Radioquote:Op donderdag 24 december 2009 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat heb ik niet op mijn tv![]()
druif..
allemaal best leuk en aardig, maar op mijn tv en via de normale installatie kijkt en luistert het wel een heel stuk lekkerderquote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Dichterbijer het volgende:
hij wordt toch gehost op imgdumper? wat is daar het probleem van? heb 'm maar weg gehaald iig..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
gerbenp: je webicon is te groot; 100kB max.
Lol, dat wist ik niet eens terwijl ik hem al sinds heb begin hebquote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van ARR-I ook
Maar daar is dit topic niet voor.
Tja.. het is ook tv deze radio.. het is alleen jammer dat 101 niet bij het huis blijft en de andere uitzending voor op de reguliere zender bewaart.. Zo gek is dat toch niet?quote:
In de studio is ook weinig nu.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
allemaal best leuk en aardig, maar op mijn tv en via de normale installatie kijkt en luistert het wel een heel stuk lekkerder![]()
Verder red ik me wel met het radiogeluid en zie ik wel welk beeld ik erbij krijg.
Tja dat is het idee van 101quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. het is ook tv deze radio.. het is alleen jammer dat 101 niet bij het huis blijft en de andere uitzending voor op de reguliere zender bewaart.. Zo gek is dat toch niet?
Daar gaat het niet om, ik word bruut losgerukt van mijn verslavingquote:
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik word bruut losgerukt van mijn verslaving
Ongeschreven regel =< 100 Kb.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hij wordt toch gehost op imgdumper? wat is daar het probleem van? heb 'm maar weg gehaald iig..
Leuk nummerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik word bruut losgerukt van mijn verslaving
De webicons gaan ook zeer spoedig verdwijnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ongeschreven regel =< 100 Kb.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 16:39 uur
01. 288 Qunix
02. 214 -Hans-
03. 214 Noortje.
quote:
Met het weghalen van features zijn ze meestal wel vrij snel, maar nieuwe features duren een paar jaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De webicons gaan ook zeer spoedig verdwijnen.
Zeer spoedig op FOK! is alleen een heel rekbaar begrip. Dat kan eergisteren zijn of zoals de search in 2020
Truequote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met het weghalen van features zijn ze meestal wel vrij snel, maar nieuwe features duren een paar jaar.
Uur na uur.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Timur zet zichzelf ook ff lekker voor lul
De nkhet ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is het best gezellig op de GM.
Eerste keer was dat briljantquote:
Door fysiek op de Grote Markt in Groningen aanwezig te zijn. Niet via radio of TV dus...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is Plork te beluisteren?
Ik vind em irritantquote:Op donderdag 24 december 2009 16:49 schreef BBQSausage het volgende:
Dat kan toch helemaal niet timoer.
quote:
Ik ben al te druk met NLquote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over tien minuten de slotshow van België op één.
Altijd leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |