Verkeerd getimedquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Joesse het volgende:
vanavond kerstdiner bij schoonfamilie.. denk niet dat ik de ontknoping kan meemakenhoop dat iig de radio aan kan dan
Daarom ook..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geld vanuit de overheid voor het rode kruis is natuurlijk wel een beetje sigaar uit eigen doosDaar gaat al zoveel heen.
vroeg ik mij ook af jaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef ApperlooDude het volgende:
Zouden alle tientjes erop blijven zitten?
Volgens mij zag ik er bij de brievenbus wel een paar af vallen, maar volgens mij kwamen die wel binnen terecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
vroeg ik mij ook af jazal wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef cheese. het volgende:
[..]
Daarom ook..
Dan trekken zehet daar van af. Voor iedereen leuk.
Just Breathe.
Zitten er wel tientjes op dan? Ik zag allemaal stickers met " karakter" o.i.d.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef ApperlooDude het volgende:
Zouden alle tientjes erop blijven zitten?
Pearl Jam dusquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh van wie is dit nummer ook alweer, had hem even gemist.
Shame on youquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh van wie is dit nummer ook alweer, had hem even gemist.
Er zat zeer zeker geld opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zitten er wel tientjes op dan? Ik zag allemaal stickers met " karakter" o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |