Gisteren was hij niet te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggen
Daar zijn er wel meer vanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggen
Daarbuiten ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren was hij niet te doen
Is die aandachtshoer nu in Groningen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofd
In SPT zul je hem niet gauw tegenkomen... da's een vies woord voor 'mquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
En dan dacht ik nog niet eens aan de zuigertjesquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timur
Alweer gemist.....quote:
Molukkers worden daar niet toegelaten sinds de treinkaping 1970quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is die aandachtshoer nu in Groningen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Molukkers worden daar niet toegelaten sinds de treinkaping 1970
Zijn beide niet gedraaid volgens de 3fmfan databasequote:Op donderdag 24 december 2009 15:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel de extended lange versie he!
Vind je het niks....?
Oooooohquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn beide niet gedraaid volgens de 3fmfan database
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn beide heerlijke platen.
[..]
Regen + vriezen = sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Regen in het land, alleen jammer dat het gaat vriezen.
Annemieke moet nog naar A'dam voor het optreden van Moke in Paradiso.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef Sirolf het volgende:
Na 21 uur kans op ijzel en gladheid, en in Groningen waarschijnlijk rond een uur of 22. Het is dus nog maar afwachten of de DJ's vanavond thuis gaan komen.
Pizza?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks hans zijn standaard vrijdagavond eten de oven in gooien
Pizza?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks hans zijn standaard vrijdagavond eten de oven in gooien
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stofquote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Regen + vriezen = sneeuw
Meestal
Vooral ijzel, als 't op straat bevriest.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Regen + vriezen = sneeuw
Meestal
joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stof
Je gooit niet veel in de oven behalve pizza, pizza is mijn favoriete eten en mijn broer eet ook altijd vrijdag pizza, dus het was een beetje een gokquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet slecht voor een niet standaard 3fm poster
Wij hebben nog Chinees van gisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik gooi er ook maar een pizzaatje in vanavond.
Zo zwart op wit is het nog niet eens.. Punt waarop water bevriest is o.a. afhankelijk van de luchtdruk en zulks. Op de mount everest kookt water op 65 graden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stof
Elfstedentocht.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, wat wordt het volgende hoogtepunt op televisie? Songfestival al in aantocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |