Dat gaat alleen nog maar langer worden de komende uren...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Wat duren die headlines lang.
Dat mag gezegd worden ja.quote:
Hij komt onderin beeld voorbij scrollen, dus is het op de radio.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Junior Senior, is dat radio of tv?
Goed nummer!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgend jaar is SR voor hem.
Zonder jouw hulp is Jimbo NERGENS!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat alleen nog maar langer worden de komende uren...
Radioquote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Junior Senior, is dat radio of tv?
Goed nummer!
The Endquote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Deep purple - Child in time en/of This is the end van de Doors al geweest...
TV staat achter me, ik kijk met vlagen. Na de headlines vaak tv muziek, maar ik zie dat het nog net voor de reclame is nuquote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt onderin beeld voorbij scrollen, dus is het op de radio.
Ik vind het ook echt een heerlijk nummer...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe liedje van Caro Emeraldmag ook nog wel een keer voorbij komen
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onsportieve aandachtshoer Sunchaser aka Stefan
Beide Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Deep purple - Child in time en/of This is the end van de Doors al geweest...
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onsportieve aandachtshoer Sunchaser aka Stefan
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |